1 Ay Sonra
Babam ve Yavuzun sesine uyandım Yavuz 'Denizle evlenicem'diyo babam 'olmaz Yavuz sen nası düşünürsün böyle bişeyi'dedi Yavuz 'Denizde bana karşı boş değil'dedi babam 'kız senin yüzünden üniversitesini tutturamamış'dedi Yavuz 'olsun bizim yanımızda çalısır'dedi ben aşağı indim 'noluyo gine'dedim Yavuz 'babam ikimizin beraber olmasını istemiyo'dedi babam 'Deniz yarın yurt dışına yani Amsterdama ders almaya gidiyorsun bir sene orda kalıp dönüceksin'dedi ben tam ağzımı açıyordum babam 'sakın Deniz bana karşı çıkma bavulunu hazırla'dedi Yavuzada 'yazık sana oğlum'dedi ben odama cıktım mecbur kalmıştım gitmeye yabancı bir ülke ama yarısı Türkmüş öyle duymuştum dilimde pek iyi değil ama eşyaları bavula koymaya başladım bir sene ha bir sene ben onsuz naparım be neyse yaşayıp görelim ne kadar komik bi hayatım var birisiyle ne kadar iyi olursam bisey çıkıyo bavulumu hazırladım erkenden...Aşağı indim babam 'amcanlara gidicez kuzenlerinlede vedalaş'dedi bende 'tamam'dedim arabaya bindim amcamlara gittim evlerine girdim ilk başta Erenin yanına gittim Eren 'noldu hiç arayıp sormazdın'dedi bende 'Amsterdama gidiyorum okumak için'dedim Eren 'yuh amcam Yavuzu bile göndermedi seni nası gönderiyo demek ki orda güvendiği biri var'dedi ben 'neden gönderiyo cevabı var Yavuzla olan ilişkimiz'dedim Eren 'haa şu olay takma kafana ya siz isterseniz seneler bile sizi ayıramaz'dedi bende gülüp sarıldım sıra Mertteydi 'kuzen sen ciddi ciddi gidiyon yani'dedi bende 'maalesef bir seneden dönecem ya sıkıntı yok'dedim ahaha ne kadar komiğim ya 'Deniz izin ver bende yanında geleyim'dedi bende 'yalnızlığa alıştım gerek yok'dedim Mert 'iyi ama bu gün hep beraber bişeyler yapalım'dedi bende 'iyi olur'dedim Selim odaya girdi 'ooo Deniz naber'dedi bende 'kötü kuzen senden'dedim oda 'iyidirde seninki neden kötü'dedi bende 'yurt dışına gidiyorum kuzen'dedim Selim 'yuh amcam seni gönderiyo ha nası ikna ettin'dedi babamı herkes niye bu kadar takıyo ki ya bende 'ben ikna etmedim kendi söyledi'dedim Selim 'bence yatıp kalkıp dua etmen gerek'dedi bende 'ya niye ki'dedim Selim 'Yavuz ne kadar zorlasada onu göndermemiştide o yüzden'dedi bende 'neyse boş verinde biyerlere gidelim'dedim Mert 'ben Erene haber veriyorum'dedi Selim 'bende bi üstümü değiştiriyim'dedi bende 'ben aşağıda amcamlarla vedalaşıyorum sizde oraya gelirsiniz'dedim onlarda 'tamam'dedi aşağı indim amcamlarla vedalaştım daha sonra oglamlarda inince bize geçtik Yavuzuda alıp ne yapsak diye düşündükten sonra sinemaya gitmeye karar verdik...
Sonunda sinema salonundan çıkabildik nedenmi ardı ardına üç filme girdik saat sekizdi bundan sonraki vaktimi evde geçirecektim.Son defa kuzenlerimle vedalaşıp eve geçtim daha doğrusu geçtik.Yavuz salona geçip koltuğa yattı bende Yavuzun odasına çıkıp onun güzel kokusuyla dolu olan tişörtlerinden birisini aldım en çok sıkındığı parfümünüde aldım odasından çıkıp kendi odama geçtim bende ona en sevdiğim parfümümü verecektim ama havaalanında.Yatağıma uzandım biraz uyumam gerekti...
Uyandığımda Yavuzu görünce irkildim yerimden kalkıp 'sen napıyon burda'dedim Yavuz 'hiç seni izliyom'dedi bende güldüm daha sonra yatağımdan kalkıp aşağı indim saat baya olmustu dokuzdu neyse suyumu içip odama geçtim Yavuz yoktu kendi odasına baktım ordada yoktu aşağı inip songüle sordum oda 'biraz önce telaşla çıktı'dedi tam yarım saat vardı ne çabuk olmuştu vakit babam 'Deniz orda seni bekleyen birisi olacak adı Gökhan o zaten seni tanıyo senin yanına gelir'dedi bende 'tamam baba ben gidiyorum'dedim babam 'tamam dısarıda adamım bekliyo'dedi bende 'tamam'dedim odaya çıkıp bavulu aldım aşagı indim arabanın bagajına koyduk babamla vedalasıp arabaya bindim telefonumu elime alıp Yavuzu aradım ama mesgule atıyordu demek beni umursamayacak kadar mesgulsun ha tamam bizde öyle oluruz havaalına gelince parfümü adama verdim 'bunu Yavuz beye verirseniz sevinirim'dedim adam başını sallayıp gitti.Bavulu felan yerine verip uçağa bindim...
Sonunda gelmiştik bavulumu alıp havaalanında öylece bakınmaya başladım birisi omzumdan tuttu ve 'Deniz hanım'diyip elimden bavulu aldı bende 'siz Gökhan olmalısınız babam söyledi'dedim oda 'ta kendisiyim'dedi
Gökhan;
Siyah gözlü siyah saçlı hafif kirli sakallı kalın kaşlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çileli Başım
Teen FictionHerşeyden kaçmak istediniz mi?Hatta aşık oldugunuz adamdan bile.Ben kaçmak istedim bunun nedeni ise ondan nefret etmemdi.18 yaşındaki bi kızın herşeyden kaçması sizce saçmamı bencede hayır...