Bölüm 19

10 3 0
                                    

Kalbim hızla atmaya devam ediyordu Yavuz benim üstüme gelince kalbim daha fazla atıyordu en sonunda bi öpücük kondurmasıyla benim tokat atmam bir oldu ama hak etti eliyle yüzünü tutuyordu bir anda gülmeye başladı neye gülüyordu ki bu 'bunu çok kötü ödeyeceksin Deniz'dedi odadan çıktı.Ne yapabilirdi ki yani hiçbişey odanın kapısı vuruldu benim gir dememle içeri babam girdi 'saat bir oldu bu kadar saat ne yaptın'dedi tabiki Yavuzla uyuduğumuzu söylemiyecektim 'uyudum'dedim babam 'saat beşe düğününüz var'dedi bende 'napalım baba'dedim oda 'hazırlansanız annen Arasında kız kardeşi ve annesi ile kuaföre gidin'dedi bende 'baba o annen dediğin kişi benim annem değil cici annem ayrıca ben kuaföre felan gitmem onlar gidiyorsa gitsin ben kendimi idare ederim'dedim babam 'ama bu senin en özel günün'dedi neyi özel ya adam daha sahte evlilikte aldatıyoda 'bu gerçek evlilik olmadığı için özel gün felan değil baba'dedim babam 'peki annnenler kuaföre gidiyorlar sende istersen git'dedi ben biraz daha yatacaktım saat dörtte hazırlanmaya başlarım.

Saat üç buçukta uyandım aynanın karşısına geçtim yüzüme nemlendirici sürdüm toz pembe rujumdandan hafifçe sürdüm daha sonra göz altlarım için kapatıcı sürdüm gelinliği elime aldım giyindim ama fermuarı çekecek kimsem yoktu odanın kapısı tıklatıldı bu her kimse kurtarıcım olarak ilan ediyorum 'buyrun'dedim Yavuzmuş bana 'bişey lazım mı'dedi bende 'fermuarım'dedim oda 'dön'dedi arkamı döndüm gine nefesini boynumda hissettim odanın kapısı tekrardan tıklatıldı 'gir'dememle içeri girdi buda Arastı bana terd ters bakıp 'bu herifin senin odanda ne işi var'dedi bende 'o bu herif değil benim değerlim ayrıca senin ne işin var'dedim oda 'boynundaki o kötü kolyeyi çıkar sana aldığım bu kolyeyi takın'dedi kutuyu uzatarak bende daha içindekine bakmadan 'bu kolyeyi bana değerli birisi verdi'dedim oda 'kutuyu açsaydın'dedi bende 'lüzumu yok Aras şimdi odadan çıkarmısın'dedim oda sinirle çıktı Yavuz 'aşağıya herkes geldi sayılır'dedi bende 'şey benim kuşağımı bağlarmısın aşağı inince'dedim oda 'neden olmasın'dedi bende 'ben saçımı yaptıktan hemen sonra seni ararım sende Arasa söylersin oda gelir beraber ineriz'dedim oda 'tamam'dedi odadan çıktı ben aynanın karşısına geçip saçlarımı yukarıdan at kuyrugu yaptım daha sonra topuz tokamla balerin topuzu yaptım.Yavuzu aradım Aras geldi bana 'makyajsız mı gelin oluyorsun'dedi bende 'evet beğenemedin mi'dedim oda 'yani'dedi bende 'ben böyle iyiyim hadi gidelimde bitsin artık'dedim oda 'koluma gir'dedi tiksinerek koluna girdim aşağı indik bütün gözler üzerimize doğru yöneldi herkes alkışlamaya başladı indiğimizde Yavuz yanımıza geldi kırmızı kuşağı üç kere belimin etrafında dolandırdı bağladı ben kendimi tutamadım gerçekte evlenmiyo bile olsam ağladım Yavuz bana sarıldı kulağıma yavaşça 'sakın ağlama bu gerçek değil sen benim olacaksın'dedi gözlerim kocaman oldu boynuma öpücük kondurup ayrıldı sonra elleriyle göz yaşlarımı sildi.Aras 'hadi artık'dedi bende 'hadi'dedim kapıya doğru yöneldik kapı açılınca yağmur yağdını fark ettim Yavuz ceketini omzuma attı beni arabaya kadar götürdü Aras mal gibi kalmıştı oda koşarak geldi söför binip sürmeye başladı arabalar korna çalarak gidiyorduk.

Salona gelmiştik
Arabadan indik içeri girdik bi adam 'çiftimizi dans etmek üzre buraya davet ediyoruz'dedi Aras elimi tutup sahneye çıkardı ben elimi omuzuna koydum oda belime sarıldı Yavuzla göz göze geldim hemen gözlerimi başka biyere çevirdim Yavuz elinde mikrofonla konuşmaya başladı 'Arası yerine uğurluyoruz ve erik dalı oynamak üzre Deniz sahnede duruyor'dedi erik dalı benim işim Yavuz karşıma geldi oynamaya başladık Aras mosmor oldu canıma değisin.Yarım saat sonra mikrofon başındaki adam 'son olarak dans etmek üzre bütün çiftlerimizi dansa davet ediyorum'dedi Yavuz Arasın kız kardeşi ile çıktı ellerimi yumruk yapmıştım bana noluyo ya salak Deniz.Arasta beni kaldırdı beraber dans ettikten sonra Yavuz 'eşleri değişmeye ne dersiniz'dedi Aras 'peki'dedi Yavuz belime sarıldı bende ellerimi omzuna koydum yavaş yavaş dans ediyorduk göz göze gelmemeye çalışıyordum ama gelmiştik gözlerimi ayıramadım Arasın yanımıza gelip 'düğün bitti hala'demesiyle ayıktık müzik bitmiş biz hala dönüyoz.

Çileli BaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin