Bu bölüm @jungkookselin için 😊
Jungkook ile sevgiliydiniz fakat çok kötü kavga etmiştiniz. Nedeni ise okulda bir çocuk sana yavşamış ve Jungkook'da onu dövmüştü. Onun bunu yapmasına senin izin verdiğini düşünerekte sana kızmıştı ve kavga etmiştiniz. Sen çok kızmıştın ve eşyalarını toplayıp beraber yaşadığınız evden gidiyordun (ikinizde üniversitedesiniz o yüzden beraber yaşıyorsunuz ☺️) Sen kapıdan çıktın bahçeye gittin. Jungkook'da peşinden geliyordu. Arabanın kapısını açtın ve bindin. Tam kapıyı kitleyecekken Jungkook'da bindi. Kemerini takarken ona "İN AŞAĞIYA, GİT İSTEMİYORUM SENİ" diye bağırdın (çarpıldı) Sen bir hışımla kemerini takarken Kook seni kollarından tutarak durdurdu. Ve sana "YÜZÜME BAK ARTIK DİNLE BENİ" diye bağırdı.
Sen: Onu, beni suçlamadan önce düşünecektin.
Jungkook: Seni suçlamak istemedim lafının nesini anlamıyorsun? Özür diledim işte, o piçide hayatımızdan çıkradım ve bitti UZATMA.
Sen: Bağırma bana. Sen eğer beni gerçekten tanısaydın benim öyle bir şey yapmayacağımı bilirdin. Ama sen beni tanıyamamışsın.
Sen ağlamaya başlamıştın Jungkook bunu görünce kollarını sıkan ellerini yüzüne götürdü. Yüzünü avuçlarının arasına aldı. Sen yüzünü çekmeye çalıştın fakat Jungkook bırakmadı. Yanağından süzülen gözyaşlarını baş parmağıyla sildi. Burunlarınızı birbirine dayadı. Burun burunaydınız.
Jungkook: Görmüyor musun seni ne kadar çok sevdiğimi? Üzülmene dayanamıyorum lütfen affet beni. Sen benim başıma gelen en güzel şeysin (çok güzel bir söz değil mi yaa 😍) Özür dilerim. Seni çok seviyorum.
Dedi ve dağılan saçlarını kulağının arkasına aldı ve seni öptü. Sende ona karşılık verdin ve öpüştünüz. Önce ayrılan sen oldun.
Sen: Bende seni çok seviyorum. Sanırım fazla tepki verdim. Özrünü kabul ediyorum ve bende özür dilerim. dedin.
Sonra Jungkook tekrar dudaklarınızı birleştirdi ve öptü.
Öpüştükten sonra arabadan indiniz ve eve girdiniz. Güzel bir film açtınız ve sarmaş dolaş onu izlediniz.
Bu bölüm de böyle oldu. Umarım beğenirsiniz. Sıradaki bölüm Namjoon'la ilgili olacak 😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanficFan fiction ve smutlar ile güzel hayallere dalın. Okuduğunuz için teşekkürler 🌚🖤