Bangtan ile Hayal Et pt2

1.5K 23 11
                                    

Bunun ikinci partı istenmişti. Benim de öyle bırakmak içime sinmedi. İyi okumalar.

Hâlâ alışamasan da, arada Army damarın tutup feels geçirsen de neredeyse 2 haftadı Bts'in temizlikçisiydin.

Zaten arada kesinlikle donları koklamıyordun. Kesinlikle diş fırçalarını ve yastıklarını öpmüyordun. Kesinlikle yemek yedikleri tabakları ve çatalları yalamıyordun. Sen kim bunları yapmak kim yani dimi?

Akşam eve gelen 7 adam seni koltukta şaftın kaymış şekilde görünce şaşırmışlardı. Jin sordu. "Kız n'oldu sana?"

"Anam siz bu odalarınızda n'apıyonuz? Tepişiyonuz mu sevişiyonuz mu yoksa sikişiyonuz mu? Tövbe Yarabbim. Dışardan sizi gören canım Army'ler sizi pak temiz bi şey sanar. ULAN SİZ RESMEN BU EVE SIÇIM SIÇIM SIÇIYONUZ!"

Hepsi senin laflarına gülmeye başladılar.

Yoongi sordu "Yemekte ne var?"

"Dayak var yer misin?" dedin.

"Ne?" diyerek döndü sana.

"Ay pardon yanlış oldu. Kimbap aldım, tavuk söyledim, bide kola. Oh mis."

Jin gülerek konuştu. "Kendin yapmadın mı?"

"Nasıl yapayım işler çok." dedin oflayarak.

Onlar yemeğe geçerken sen de odana yürüyordun ki Namjoon seni durdurdu. "Yemeğe gelmeyecek misim?"

"Saçımı toplayıp geleceğim."

Mütevazi insanlar oldukları için seni de yemeğe çağırıyorlardı. Yoğun oldukları için birlikte az yemek yiyordunuz.

Sofraya oturdun ve yemeğe başladınız. Güzelce yediniz. Yemekten kalkarken vahiy geldi sana yardım ettiler.

Sofrayı topladıktan sonra odana gittin ve biraz yatağa uzandın. Çok yorulmuştun. Kapı açıldı ve içeriye Yoongi girdi.

Hemen doğruldun.

"Çok yoruluyor musun işlerden?" dedi. Hemen güldün. "Yok beee ne yorulcam. Biraz yoruluyorum ama olsun alışırım inşallah."

"İnşallah?"

Güldün "Haa pardon sen bilmezsin. Umarım gibi bir şey." dedin.

"Kaç senedir Army'sin?"

"Ben mi?"

"Yok ebem. Tabiki de sen (adın)."

"3 sene oldu."

Gözlerini büyüttü. "Hmm. Neden Kore'ye geldin?"

"Okumak için. Bide Kore'yi seviyorum yani. Ay iyi ki de gelmişim sizinle tanıştım. Ama bi şey söyleyeyim mi hâlâ inanamıyorum. Rüyada gibiyim."

Yoongi güldü. "İnansan iyi edersin çünkü bunlar gerçek."

O sana baktıkça içinde kelebekler uçuyordu. Ondan hoşlanıyordun.

"Sana bir şey söylemek istiyorum ama bunu inan nasıl yapacağımı bilmiyorum."

Gözlerini büyüttün. "Söyle?"

"Ben senden hoşlanıyorum. Yani eğer senin de bana karşı hislerin vars-"

Yüzüne bakınca durdu "Olmadı değil mi? Beceremedim söylemeyi."

Güldün "Yani biraz olmadı. Hatta baya olmadı. Hödüksün biraz."

"Sağ ol ya çok iyi yardımcı oldun."

Tekrar güldün. "Yaa kusura bakma. Ben de senden hoşlanıyorum."

O da güldü ve sana sarıldı. İkinizin de gözleri birbirinizin dudaklarında kitledindi. Dudaklarınızı birleştiren Yoongi oldu.

Utanarak sordun "Şimdi biz sevgili mi olduk hani bence olmadık çünkü teklif etmedin yani."

"Edeyim o zaman (adın) benimle çıkar mısın? Sevgilim olur musun?"

Güldün "Olurum tabi. Ben aslında seni Jungkook'la shipliyordum ve idollerle çıkmaya falan karşıydım. Ama ben senden çok hoşlanıyorum Yoongi."

Tekrar seni öptü "Ben de senden çok hoşlanıyorum (adın)."

BTS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin