V ile Hayal Et

3.4K 38 15
                                    

O akşam sevgilin Tae'nin evine film izlemeye gidecektin. Duştan çıktın ve hazırlanmya başladın. Kıyafetlerini giydin.

(Sadece kıyafet olarak hayal edin bi de çorap yok gibi hayal edin sadece şort)Evden çıktın metroya bindin ve sevgilin Tae'nin evinin bulunduğu Hongdae'ye geldin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kıyafet olarak hayal edin bi de çorap yok gibi hayal edin sadece şort)
Evden çıktın metroya bindin ve sevgilin Tae'nin evinin bulunduğu Hongdae'ye geldin. Tae kapıyı açtı seni görünce çok sevindi. Tae "Hoşgeldin sevglim" dedi. Sende "Hoşbulduk aşkım" dedin. Tae dudaklarınızı birleştirdi ve içeriye girdiniz. Salona girdiniz. Ve Tae'ye sordun "Ne izleyeceğiz bugün?" dedin. Tae "Bilmem sen karar ver." dedi. Sen de milliyetçi Türk ruhunu konuşturarak " O zaman dabbe cin vakasını izleyelim" dedin. Tae bön bön yüzüne bakıyordu "O ne beğğ?" dedi. Sen de konuştun "Dabbe işte. Bizim Türkiye'mizin milli korku filmi. Değişikli meğişikli korkarız birazcık ama bişey olmaz" dedin. Tae onayladı "Sizin ülkede ne değişik be. Ama iyi anlamda. Merak ettim izleyelim şunu ama korkarsam sana sarılırım ona göre." Gülümsedin ve "Tamam korkarsan ben buradayım merak etme" dedin. Dabbe cin vakasını açtınız. Korece altyazılı. Tae'nin de anlayabilmesi için. Sen korkmayacağın konusunda iddalıydın ama Tae de sen de korkmuştunuz. Bi anda Tae atladı ve filmi dondurdu. Tae "Ayyhh yeter bu kadar. Biraz ara verelim yoksa altıma yapacağım. Sende biraz meyve hazırlar mısın?"
Sen: Hazırlarım ama ben korkuyorum mutfağa tek gitmeye.
Tae: Bende tuvalete tek gitmeye korkuyorum ama olmaz yani. Hem şöyle düşün onlar gerçek değil.
Sen: Ya gerçekse?
Tae: Değil! Değil içini rahat tut.
Dedi ama kendi senden de telaşlı ve korkmuştu. Korkarak mutfağa gittin. Dolabı açtın ve içenden çilek, muz ve nutella çıkardın. Fondü yapacaktın. Nutellaları küçük kaselere koydun ve çilekleri doğramaya başladın. Mutfaktan çıtırtılar geldi. Elindeki bıçağı doğrulttun.
Sen: Kim var orda. Bana bak Tae eğer bana şaka yapıyorsan senin ebeni bellerim ona göre.
Kendi kendine konuştun "Sakin ol (adın) orada kimse yok o şeyler gerçek değil" meyveleri doğramaya devam ederken bir anda arkadan bir çığlık geldi.
Tae: IRAAAAAAAAA
Sen: AAAAAAAAA
Tae seni korkutmuştu. Çok korkmuştun. Hala çığlık atıyordun sakinleşince konuştun.
Sen: Ulan gerizekalı çok korkuttun. Allah senin belanı vermesin. S*kerim lan belanı.
Tae sana boş boş bakıyordu "Ne?". Türkçe konuştuğun için seni anlamamıştı.
Tae: Benimle Korece konuş lütfen
Sen: Diyorumki çok korkuttun. Ödüm bokuma karıştı. İğrenç ötesi bi şakaydı gerizekalı.
Tae bi anda dudaklarını büktü "Yaa benim meleğim korkmuş mu ama kıyamam." dedi tatlılıkla. Sen de ona karşı koymaya çalışıyordun "Evet korktum gerçekten çok kötüydü. Benim korktuğumu bilerek böyle şeyler yapman iğrenç. S-sen sen ne düşüncesiz, ne anlay-"
Sözünü kesen şey bi anda Tae'nin seni öpmesi olmuştu. Kendini sana bastırdı. Dudaklarına yapıştı. Elini beline doladı. Yumuşakça öpüyordu. Sende ellerini onun boynuna doladın. Öpüştünüz. Dudaklarınızı ayıran Tae olmuştu.
Tae: Özür dilerim meleğim affettin mi beni?
Tae'nin dudaklarını minik bir öpücük kondurdun ve "Sanırım affettim kıyamıyorum ben sana küçük uzaylım." Tekrar dudaklarınızı birleştirdiniz. İkiniz de güldünüz.
Tae: Benim bi fikrimi var.
Sen: Neymiş o? (Osbir eheheheheheh )
Tae: Biraz eğlenebiliriz
Sen: Nasıl?
Tae: Gecenin bi  saati ikiniz tek başına evdeyiz. Oda var yatak var ben varım sen varsın. Ne dersin?
Sen: Hmmm. Anladım sanırım ama bilemiyorum Tae ben sadece biraz, biraz utanıyorum sanki.
Tae: Hadi ama utanmana gerekyok ben varım.
Sen: Sen varsın diye utanıyorum zaten zeki.
Tae: Aa doğru ya. Ayrıca bu şortu giyerek beni tahrik etmediğini sanıyorsan yanılıyorsun.
Sen: Yaaa seni tahrik mi ediyorum? Bak sen.
Tae: Hadi kırma beni bebeğim lütfen.
Sen: Taman hadi yap ne yapacaksan. Seninim bu gece (yazar feels geçiyor)
Tae seni öpmye başladı. Sertçe öpüyordu. Alt dudağını sertçe emmeye başlayınca ağzından bir inleme çıktı.
Tae: Ah bebeğim harikasın. Tae seni kucaklayarak mutfak tezgahına oturttu. Deliler gibi öpüşüyordunuz. Sonra boynunu emmeye başladı. Acıtıyordu. Acıdan inledin. Ama zevk alıyordun. Boynun morarmaya başlamıştı. Tae seni kucakladı ve odasına götürdü. Ve o gece birbirinizin oldunuz.

 Ve o gece birbirinizin oldunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İsteklerinizi bana yazın. Okuduğunuz için teşekkürler ❤❤

BTS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin