Namjoon ile Hayal Et

1.8K 24 22
                                    

Namjoon'un geçmiş doğum gününe özel.

Sevgilin Namjoon'un doğum günüydü. Akşam için diğer Bts üyeleriyle sözleşip ona sürpriz bir doğum günü partisi hazırlayacaktınız. Namjoon'un liseden üniversiteden her yerden arkadaşlarını çağırdınız. Kalabalık ve güzel bir parti olacaktı. Mekanı ve pastayı hazırlamıştınız. Her şey tamamdı. Çocuklar Namjoon'u ikna etmişlerdi ve akşam Namjoon da oraya gidecekti.

Hazırlanmaya başladın. Üzerine seni seksi ve şık gösteren şeyler giydin.

 Üzerine seni seksi ve şık gösteren şeyler giydin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel bir makyaj yaptın ve hazırlandın. Arabana binerek Hongdae'de tuttuğunuz gece kulübüne gittin. Bts ve Namjoon'un gelmesine bir saat vardı. Herkes saklanmak için yerlerine geçmeye  hazırlanıyorlardı. Çalan telefonla heyecanlandın.

Taehyung: Alo (adın) biz geliyoruz. 10 dakikaya oradayız. Herkes hazırlansın.
Sen:Tamamdır Tae. Çaktırmadın dimi lan? Unuttuğumuzu sanmalı.
Taehyung: Tabi yenge çaktırmadım o iş bende. Parola kerebiç tamam mı Jungkook diyecek. Okey mi hadi çok konuşamıyorum by.

Telefonu kapattıktan sonra herkese yerlerine geçmelerini söyledin. Herkes hazırlandı en son da sen ışıkları kapatarak yerine geçtin. 5 dakika sonra kapı açıldı ve herkes gelen kişileri anlamıştı.

Namjoon: Lan buranın ışıkları neden sönük? Kapalı mı yoksa. Jimin bizi kapalı mekana mı getirdin?

Jimin: Ne alakası var hyung biraz bekle yav?

Namjoon: Gidiyorum ben.

Yoongi gitmek için hareketlenen Namjoon'u tuttu.

Yoongi: Yav bir dur.

Jungkook: Evet hyung, Yoongi hyung haklı. Hem burda KEREBİÇ varmış dimi?

Namjoon: Kerebiç ne alaka be?

Jin: Oh vallaha canım çekti olsa da yesek ( benim de canım çekti yav)

Namjoon: E kerebiççiye gidelim madem.

Hoseok: Hayır. Dur ya.

Namjoon: Ay ama yeter ya.

Jungkook: KEREBİÇ DİYORUM KEREBİÇ AMINA KOYİM KEREBİÇ YETHER!

Bir anda jeton düşmüştü 'kerebiçin' parola olduğu aklına geldi. Herkese "HADİ!" diye bağırarak yerlerinizden çıktınız ve bağırmaya başladınız.

Evri badi: İYİ Kİ DOĞDUN NAMJOON İYİ Kİ DOĞDUN NAMJOON İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ DOĞUN TÜRKİYE'YE GİT NAMJOON (arada sübniminali de çakarım saygılar xmfpsşeşd)

Namjoon şok olmuş bir şekilde sana bakıyordu. Sen de anında fırsattan yararlanıp- seni gidi çaka- Namjoon'u öptün. O da seni öptü kollarını beline doladı. Sen de kollarını onun boynuna doladın.

Namjoon: Demek doğum günümü unutmamışsın. Unutmamışsınız.

Sen: Hiç unutur muyuz aşkım. İyi ki doğdun.

Namjoon tekrar seni öptü.

Namjoon: Seni seviyorum meleğim.

Sen: Ben de seni seviyorum Namjoon.

Öpüştünüz.

Herkes Namjoon'un doğum gününü kutladı ve hediyeleri verdi. Sen de hediyeni verdin ve Namjoon çok beğendi. Eğlendiniz içtiniz ve unutamayacağınız mükemmel bir gece geçirdiniz ( fesat anlamayın)

Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar

Götünü yerim anam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Götünü yerim anam.
















:)

BTS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin