J-Hope ile Hayal Et

4.7K 44 14
                                    

Sevgilin J-Hope ile kavga etmiştiniz. Öğlenden beri ağlıyordun. Ve şu an saat gece 1 olmuştu. O seni okuldan bi çocukla görünce sana bağırmıştı ve kavga etmiştiniz. O da evi terk etmişti. Gözlerin şişmişti. Senden vazgeçtiğini düşündükçe ağlaman şiddetleniyordu. Bi anda telefonuna mesaj geldi.
Hoseok: Aç kapıyı!
Sen: Bokumu ye
(görüldü 01:14)
Kapı şiddetlice vurulmaya başladı. Kırılacak gibiydi.
Hoseok "Sana şu kapıyı aç dedim aç yoksa kırarım" dedi. Sen açmak istiyordun ama yaptığı yanına kalmamalıydı.
Sen: Açmayacağım siktir git evimden yoksa polisi ararım.
Kapıya vurulmalar bi anda kesilmişti. Hoseok ağlamaklı bi sesle konuştu. "(Adın) lütfen yapma. Gel konuşalım hatalıyım biliyorum. Bi şans daha ver aç şunu." Kapıyı yavaşça açtın. Hoseok içeri girdi. Sana baktı.
Sen: Ne var ne istiyorsun? BANA BAĞIRDIĞIN YETMEDİ ŞİMDİ DÖVECEK MİSİN? BU MU SENİN İNSANLIĞIN? dedin. Hoseok biraz sinirlenmişti.
Hoseok: EVET BU. SANA BAĞIRIYORUM SENİ KISITLIYORUM ÇÜNKÜ LANET OLSUN Kİ SENİ ÇOK SEVİYORUM. BENİM AKLİ DENGEMİ BOZUYORSUN. SENİ KAYBETMEK İSTEMİYORUM. SENİ KAYBETMEKTEN ÖBÜM KOPUYOR. SEN BENİM HER ŞEYİMSİN (ADIN).
Diye bağırmıştı. Sen bi an şok olmuştun söyledikleri karşısında. Sende ona deliler gibi aşıktın. Bi anda sen hala şoktayken Hoseok seni duvarla arasına aldı. Seni sertçe ve tutku ile öpmeye başlamıştı. Sen önce şoka girmiştin ama sonra sende karşılık vermiştin. Tutkuyla öpüşmeye başladınız. Dudaklarınızı ayıran sen oldun.
Sen: Sen benim her şeyimsin. Bende senden vazgeçemem. Seni çok seviyorum.
Hoseok yüzünü iyice inceledi ve gözlerini dudaklarına indirdi.
Hoseok: Bu gece bizim olsun ister misin?
Sen: Nasıl yani?
Hoseok: Benim olmanı istiyorum. Bu gece kalplerimiz bir olsun. Vücutlarımız birleşsin ve artık sadece bu kalpler birbirimiz için arsın. Bu vücutlar birbirimiz için yaşasın. Bu gece benim ol, her şeyim.
Sen: Ben seninim.
Dedin ve dudaklarına yapıştın. Bacaklarını Hoseok'un beline dolayarak kucağına çıktın. Hoseok sen kucağındayken merdivenlerden yukarı çıktı. Odanın kapısından içeri girdi. Seni yatağa yatırdı ve tutkulu bi şekilde seni öpmeye başladı.
Hoseok: Harız mısın benim olmaya?
Sen: Bu gece bizim olsun. Sonsuza kadar seninim. Dedin ve hayatınızın anını yaşadınız

Ben çok beğendim bu bölümü. Umarım siz de beğenirsiniz. İsteklerinizi yazarsanız çok sevinirim. İstediğiniz hikayeleri yazabilirsiniz. Yazarsanız çok sevinirim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen oy verin ve yorum yapın. Teşekkürler 😍😘❤❤❤❤

BTS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin