4 arkadaşın ve sen paintball oynamaya gitmiştiniz. Az kişi olduğunuz için karşı takım olacak bir grup beklemeye başladınız. Bir erkek grubu gelmişti. Grupta Namjoon ve arkadaşları vardı. Görevli adam onlarda 5 kişi olduğu için oyunu başlattı. Kızlara erkekler bir savaş gibiydi. Oyun başladı. Karşı takım sizden önde gidiyordu. Onlardan 1 kişi sizden ise 2 kişi vurulmuştu şu ana kadar. Oyun sırasında Namjoon hep seni takip ediyordu. Sanki hedef noktası senmişsin gibi. Sen onu vurmaya çalışıyordun o da seni. Sen kaçtıkça o kovalıyordu. İki takımda iki kişi kalmıştı. Siperde saklanırken karşı taraftan Namjoon sana "Kaçmayı bırakta karşıma çık istersen" dedi.
Sen: Ne kaçmasından bahsediyorsun? Dedin ve saklandığın yerden çıkıp gelişi güzel bir yere ateş ettin. Namjoon'un arkadaşına ateş etmiştin o da senin arkadaşını vurmuştu.
En sona Namjoon ve sen kalmıştınız. Namjoon tam bayrağı almaya koşarken sen onun üstüne bi atladın çocuk yere düştü. Sen de onun üstüne düşmüştün. Namjoon la burun buruna ve göz göze gelmiştiniz. Nefesini dudaklarında hissede biliyordun.
Sen: İyi misin?
Namjoon: Gayet iyiyim. dedi ve çapkın bir gülüş attı.
Namjoon: Ama ben evlenmeden ya da sevgili olmadan böyle şeyler yapmaya karşıyım.
Sen: Ne diyosun sen be ırz düşmanı. dedin ve Namjoon'un üstünden kalktın.
Sen kalkınca o da kalktı ve belinden tutarak seni kendine çekti.
Namjoon: Diyorumki çok güzelsin.
Namjoon bunu deyince kalbim çıkacakmış gibi hızlı çarpmaya başlamıştı. Bu çocuktan hoşlanıyor muydun? Ondan çok etkilenmiştin ama hemen kendine gelip Namjoon'u itmeye çalıştın. Fakat o kadar sıkı tutuyorduki seni hareket edemiyordun. Gözlerine kenetlenmiştin hipnotize olmuştun. Harikaydı. Bu çocuktan baya hoşlanmıştın.
Namjoon: Senden çok hoşlandım bu akşam benimle çıkar mısın?
Sen: Evet. dedin
Namjoon: Oyundan sonra adresini ver seni saat 20:00'da alim.
Sen: Ha oyun vardı dimi . dersin onu itmeye çalışırsın bayrağa koşacaksındır fakat Namjoon "Boşver şimdi oyunu falan" deyip dudaklarına yapışır. Seni tutkulu bir şekilde öper. Sende karşılık verirsin.
Namjoon: Sanırım oyunu değil ama başka bir şeyi kazandım.
Sen: Neyi kazandın?
Namjoon: Senin gibi harika bir insanı kazandım.
Sen: Bende senin gibi harika bir insanı kazandım.
Dersin ve tekrar öpüşürsünüz. Sonra oyunu bırakıp soyunma odalarına gidersiniz (ayrı soyunam odaları aynı yerde giyinmiyolar 😂) Akşam sekizde buluşursunuz. Harika bir randevu olmuştur ve sevgili olmuşsunuzdur.
Umarım beğenirsiniz okuduğunuz için ve oylarınız için çok teşekkürler. Bir sonraki bölüm Suga ile ilgili olcak 😊❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İLE HAYAL ET
FanficFan fiction ve smutlar ile güzel hayallere dalın. Okuduğunuz için teşekkürler 🌚🖤