Глава 11.

801 60 4
                                    

-Обичаш ли ме? -каза той.
Наистина бях изненадана от този въпрос. Какво да отговоря?!? Мозъкът ми казва "Ти си с Джимин",а сърцето ми крещи да му кажа "Да"!?!
-А-аз...незнам Техюнг.Джимин и аз сме...
-ТИ И ДЖИМИН!-развика се Техюнг.
-Мога да кажа същото за теб и Жаклин!-отвърнах му аз.
-Обичам само едно момиче!
-Супер. Късмет тогас! -казах и се завъртях тръгвайки на другата страна,но той хвана ръката ми и ме придърпа отново по-близо до тялото му. Сложи едната си ръка на бузата ми и слепи устните ни в дълга и продължителна целувка.
-Това си ти. -каза след като се отдръпнахме един от друг. Осетих как бузите ми придобиха ярко червен цвят.
-И в крайна сметка,каква ти е Жаклин? -попитах.
Той се засмя и заговори.
-Исках да ревнуваш.
-Ама ти базикаш ли са с мене!?!
-Мне.- погледна нагоре- Исках да разбера какво чустваш към мен.
-Техюнг,незнам... Все пак аз съм с Джимин.
След изказа ми той се ядоса. Видях как стисна юмруци.
-Обичам те повече от всичко Ноя! Бих дал живота си за теб и незнам дали ще мога още са понеса тази близост на теб и Джимин. Искам да си само моя!
Ще бъдеш ли моето момиче?
-Д-да...- казах тихо,но съм сигурна,че той ме чу. Хвана брасичката ми и отново ме целуна.
-Мисля,че е време да се прибираме. -каза той.
-Мислим еднакво.
Прибрахме се. И двавата си отидохме по стаите за да се подсошим. Когато бях готова си облякох пижамата:

 Когато бях готова си облякох пижамата:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

След като бях готова,отидох в кухнята. Бях гладна. Запомнах да ровя като полудяла из хладилника,докато тоя плужек не ме стресна. Бързо тряснах хладилника,което не беше много добра идея,защото той сложи двете си ръце до главата ми така че да съм точно пред него,беззащитна.
-Какво има? Защо се изчервяваш?- каза той. Ъгх тъпо изчервяване.
-Аа не се изчервявам!Просто ми е горещо! -започнах да махам с ръце правейки се,че ми е горещо.
-Добре- каза и се отдръпна -А чакай,забравих нещо! -наведе се и бързо ме целуна е бързо се отдели.
-Лека нощ,принцесо!
-Лека нощ,принце! -казахме разделяйки се по коридора. Обичам го!Наистина го обичам,но има само един проблем:Какво за бога ще кажа на Джимин!?!

You're mine,take it[Ти Си Моя,приеми Го]Место, где живут истории. Откройте их для себя