Здравейте , казвам се Киара , но всички ми казват Кики . На 17 години съм . Винаги съм живяла добре . Голяма киноманка съм . Цялата ми стая е налепена в плакати на всичките ми любими групи , певци , актьори и т.н. Но това са безсмислени работи, които не ви интересуват .
Една сутрин , най- добрият ми приятел Фил ме събуди , точно когато щях да целуна Раян Рейнолдс . Сериозно!!! Стига се та това беше Раян !! 😥😥😥Страшно много се ядосах и вдигнах телефона .
Кики- АЛО !!! ЗНАЕШ ЛИ КАКВО НАПРАВИ ТОКУ ЩО ? ТЪКМО ЩЯХ ДА ЦЕЛУНА РАЯН РЕЙНОЛДС , ТИ ЛУД ЛИ СИ ДА МИ ЗВЪНИШ !!
Фил - ....... Аммм извинявай ама е 16:56 , все си мислех , че си станала... Знам , че обичаш да спиш , ама пък чак толкова ..
Кики- Оффффф , я не ми се обеснявай, казвай какво искаш знаеш през какво минавам и не мисля , че трябва някой да ме закача .
*Ретроспекция*
Кики- Аз те харесвам .
Павел- Ами сори ама аз не те харесвам . Скучна си ми .
Тогава ми разбиха сърцето за първи път . Единствения човек , който беше до мен винаги е Фил . Тогава той размаза мутрата на Павел , но той си го заслужи .Аз не съм курва.
*Край на ретроспекцията*
Фил- Да знам , хайде да излезем на купон . Познай кой ще бъде там - твоят любим влогър К. Танев .
Кики - Добре , да си ме взел след 1 час .
Затворих телефона и тръгнах към банята . Измих си зъбите, доспах си на мивката още 20 минути и вече найстина трябваше да се оправям . Облякох първото нещо което видях за парти . Слязох долу и си намазах филия с шоколад , тогава на вратата се звънна . Аз извиках на Фил да си отвори сам , защото не е сакат , но никой не отвори . Помислих си , че се шегува с мен , но все пак отидох да отворя . Когато отворих пред мен падна човек . Аз се задави с филията си , но бързо я изплюх . Обърнах човека . Не ми беше познат . Какво ли е станало ?
Здравейте ... За пръв път пиша история и се надявам да ви стане интересна . Съжалявам ако има грешки , но съм от телефон . Ще се радвам ако коментирате и ми кажете мнението си . 😄😄😘❤❤
YOU ARE READING
Раздвоена
RomanceИстория за момиче на име Кики . Изправя се с доста трудности , но ще бъде ли сама изправена срещу тях ??? # love # drama 09.07.2017- номер 126 в romance 20.07.2017- номер 63 в romance