*От името на Кики*
Куки-К-К-Киара .
Сълзи започнаха да се стичат по лицето ми . Затичах се към него и го прегърнах с всичката сила , която имах . Той уви ръцете си около мен . Колко много ми липсваше . Тениската му миришеше на него . Колко обичах тази миризма . Отдръпна се от мен .
Куки- Добре ли си ? Има ли ти нещо ? Нарани ли те ?
Аз - Не нищо ми няма . Сега съм с теб .
Куки- Много ми липсваше .
Придърпа ме и ме целуна . Целувката беше толкова нежна и изпълнена с любов. Но естествено някой ще ни прекъсне .
Сехун- Амм аз ще отида да си сложа тапи за уши и ще съм в стаята си .
Куки свали чехъла си и го замери .
Куки- Изчезни от къщата , тия тапи изобщо няма да ти помогнат .
Сехун - Аз ти я доведох , а ти ме гониш . Леле какъ...
Не се сдържах и го замериха с една обувка . Той се обърна и излезе , като нещо си дърдореше ама изобщо не ме интересуваше какво .
Куки ме вдигна като булка и тръгна да изкачва стълбите . Влязохме в нашата стая . Не се е променила . Леглото беше оправено до съвършенство , както аз го оправям.Той уви ръцете си около кръста ми .Куки - Нищо не съм променял . Правех всичко ,както ти го правиш. Чаках те .
Аз се обърнах и го целунах . Той ме бутна на леглото. Облиза устните ми . Целувката от нежна стана страстна . Включи и езикът си. От устните ми се премести на ключицата ми. Оставяше мокри целувки и смучки . Това ацки много ме възбуждаше . Той си свали тениската и прилепналите кожени панталони . Беше много надървен . Имах чувството , че гащите му ще експлодират .Имаше страхотно тяло . Плочките му бяха страхотно оформени и стегнати. 😍 Започна да ме съблича . Наддигнах се , за да може да свали сутиена ми. След като бях вече гола той погали бедрото ми изстенах , а той се усмихна . Бях детствена , но му имах пълното доверие . Той вкара два пръста в мен . Заболя ме , но скоро болката се превърна в удоволствие . След като ме подготви си събу боксерките.
Куки- Готова ли си скъпа ?
Аз - Да , давайййй .
Нямах търпение да го направи . Навлезе в мен. Пенисът му беше огромен , но бързо свикнах с него . Увих краката си на кръста му и заточках да се движа с него . Стенех името му . След известно време аз свърших и той в мен.
Стреснах се . Той се усмихна и ми каза :Куки- Спокойно и без това ще се женим , а пък и ще зарадваш майка си .
Аз само се усмихнах и го целунах . Легнахме на леглото и се сгуших в него . Той ни зави . Бях много уморена , но преди да заспя той ми каза :
Куки- Обичам те .
Погали главата ми и целуна челото ми .
Кики- И аз теб . Липсваше ми . Много те обичам .
Нямах вече сили и заспах .
На сутринта се събудих в прегръдките му. Беше толкова топло . Не исках да го будя , но трябваше да стана и да се изкъпя . Изправих се ,но той ме дръпна на леглото . Лицата ми бяха на сантиметри .
Куки- А добро утро няма ли ? Дори и целувка не получих .
Засмях се . И го целунах .
Аз - Искаш ли да се присъединиш към душа ми .
Куки-И питаш .
Той ме подгони в банята . Изкъпахме се заедно . Оставих го да се облича и слязох долу да направя закуска . Докато правех кафето той уви ръцете си около кръста ми и ме целуна по врата . Аз се обърнах и го целунах .
Вратата на се отвори и от там влезе Сехун . Носеше някакви торби .Сехун - Как беше нощта ? Съседите ми звъняха да се оплакват . Поне сте си прекарали добре като гледам смучки по врата на Кики .
Аз се изчервих . Куки видя това и преметна ръката си на рамото ми .
Куки- Какво носиш в тия торби .
Сехун- Помислил съм за вас . Трябва да имате енергия и да върнете всичките течности , който сте изкарали , така че ви купих баница с боза . 😁
Бях много гладна затова зарязах кафето и седнах да ям . Куки- също си взе баница. Подаде ми бозата и ми намигна. Отворих я и отпих .
Сехун - Е какви са ви плановете за днес ?
Аз - Нямам . Искам да съм си цял ден вкъщи с Куки .
Сехун - Нали знаеш , че сватбата е след два дена ?
Аз - Два дена ли ? Колко време ме е нямало ? Ох Господи .
Така искам да кажа , че не съм добра в описването на секса и съжалявам ако е смотано , ама поне имаше 😂😂😂 .
YOU ARE READING
Раздвоена
RomanceИстория за момиче на име Кики . Изправя се с доста трудности , но ще бъде ли сама изправена срещу тях ??? # love # drama 09.07.2017- номер 126 в romance 20.07.2017- номер 63 в romance