19

360 22 5
                                    

*От името на Джимин*

Бях в офиса . Джаксън дойде да ми донесе новата партида с документи . На Марк му било скучно и затова решил да намине , егати досадата -богат е на куче , ама мързелив та се не трае .

Джаксън- Шефе ето ти документите .

Аз - Айде по-бързо бе плужек .....

Изведнъж нахлуха някакви полицаи . И познайте кой беше там - Тао (или както аз го наричам Мравоядчо)  и Намджунчо . Марк си стоеше най - спокойно на дивана.

Полицай- Г-н Марк станете , за да ви закопчая белезниците .

Марк - Аааа не , мързи ме . Ако искаш да ме закопчаеш , ще си завреш ръцете зад гърба ми .

Джаксън тръгна да тича , но Тао го хвана.

Тао - На къде тръгна . И ти си част от групата .

Джаксън - Каква група бе , аз съм невинен , просто шефа е загорял и ме надруса и ме накара да върша неговата работа .

Аз се изнервих . Ще си плати тоя .

Аз - Ах ти малък нахуйник . Като ни сложат в килията ще си ми личната курва , ще те чукам 24/7 . Да видим кой е загорял , ПЕДАЛ !

Намджун-Значи не знам кой кого ще чука ама аз ще еба Ева само това знам . 😉😎😎😎

Тао- Стига с тая Ева бе . Шефка е на полицейския участък . Всички ще разберат , сопри се малко .

Телефона на Намджун звънна .

Намджун- Ало , какво,  гола ли ? Охоо чакай само да се отдалеча .

Тао се хвана за главата .

Тао - Не може ли аз да съм началник и да ги оволня и двамата ?

*При Кики и Куки от името на Кики*

Утре е сватбата . Сега съм при майка ми . Нали не трябва младоженеца да вижда булката преди сватбата . 😑 Бях си пуснала филм на компютъра , но пуканките ми свършиха . Станах да си направя нови , но нямаше . Обух се и излязох да купя . В магазина срещнах Рави .

Аз- Оо Рави, здравей . Как си ? Какво правиш тук ?

Рави - Ами свърших работа и трябваше да пазарувам . Ти ?

Аз - Ами взимам си пуканки ,че ми свършиха .

Рави - Ясно . Искаш ли да си поговорим малко ?

Раздвоена Where stories live. Discover now