10

357 27 0
                                    

Когато погледнах нагоре видях един хубавец .

Кики - О боже , съжалявам . Много съм невнимателна .

Той ми се усмихна . Тази усмивка е вълшебна .

Красавецът- Няма нищо . Радвам се , че се блъсна в мен . Казвам се Марк , Марк Туан . Приятно ми е да се запознаем . * Намига * 

 * Намига * 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Изчервих се .

Аз - Кики . И на мен ми е приятно .

Куки отвори вратата се бутна в мен .

Куки- Какво по ... Я .. Марк ? Леле ти ли си ?

Марк - Джънгкук. Еха колко време мина ?

Куки-Две години . Не са много ,но си се променил . Възмъжал ли си ?

Марк - Еее признавам те , позна . Кук ти си голям играч . Кики е красавица .

Куки- Ааа Марк виж сега стой далеч от Кики. Много ми е ценна . Няма да я пипаш .

Марк- Хах , добре. От кога сте заедно ?

Аз си стоях отстрани и осмислях думите , който Куки каза . ,,Много ми е ценна" , той да не ме харесва ? Аз си мислех , че само си играе . Срамежливо погледнах надолу, за да прикрия зачервяването си .

Куки- От месец и след две седмици ще се женим .

Очите на Марк се разшириха толкова , че имах чувството , че ще хвръкнат .

Марк - Абе ти ума ли си загуби . Вярно , че ехубава ама да се жениш за нея , след като я познаваш от месец си е лудост .

Е ще се намеся вече .

Аз - Бракът е уреден . Куки хайде да вървим , че много ми се яде .

Куки- Всичко за моята принцеса . Марк чао .

Слязохме долу в ресторанта и се натъпках като свиня . Той яде салата . Качих се горе и се излегнах на леглото . Не можех да дишам . Толкова ми беше тежко . По едно време телефонът ми звънна .

Раздвоена Where stories live. Discover now