Преди да започне главата искам да честитя рождения ден на една моя приятелка . Тя си знае пожеланието . ❤
Та да почваме ...
*При Джимин и Кики от името на Кики*
Джимин- Влизай вътре .
Хвана ми ръката и ме бутна . Стаята беше хубава и естествено с едно голямо легло .
Джимин - Ще поръчам рум сервиз и след това излизам за малко . Ако мръднеш от стаята и на две крачки , ти обещавам да те бия с камшик , че даже кръв да има .
Аз само кимнах и започнах да разопаковам . Почука се на вратата и той отвори .
Сервитьорът - Заповядайте господине .
Джимин- Благодаря . Ето почерпи се .
Подаде му банкнота . Докато си говореха , сервитьорът ме гледаше , сякаш ме познава . Аз му направих жест да изчака Джимин да си тръгне . Той кимна и излезе .
Джимин - Излизам .
След две минути се почука на вратата . Аз отворих и там беше сервитьорът . Той влезе вътре . Беше млад и хубав . Мисля , че съм го виждала някъде , но ми е мътно .
( Преди да се качат в стаята си , той е носил куфарите на Куки и Кики и после ги обслужи )
- Познавам ви , вие бяхте с нашия ВИП гост , г-н Джънгкук.
Очите ми грейнаха . Има надежда да се измъкна .
Аз - Да точно . Помогни ми да се измъкна моля те. Той ме отвлече .
Сервитьорът- Господи , найстина ли ? Добре . Само да вмъкна , казвам с е Рави .
Аз- Аз съм Киара . Кажи ми как мога да избягам . И се обади на полицията .
Рави - Добре .
Той набра полицията. Те казали , че ще го заловят . Взех си куфара и излязохме от стаята. Там се засякохме с някакво момче .
Но бързо го задминахме . Като завивахме видях , че звъни на някого . От Боже, ако е от хората на Джимин .
Аз - Рави трябва да побързаме , това момче ми е съмнително .
Рави - Добре ела насам .
Влязохме в кухнята . От там минахме по някакви стълби и най-накрая излязохме навън .
Аз - Рави искрено съм ти благодарна , че ме спаси . А сега чао .
Рави - Няма проблем .Чао .
Качих се в едно такси и му казах адреса .
* При Куки и Сехун от името на Сехун *
Аз - Кук , отивам до магазина , ще взема Арес с мен .
Куки- Добре .
Както Арес си пишкаше едно момиче се приближи и започна да го прегръща и гали . Обърна си главата и КАКВООО .. КИКИ .
Аз - Кики ти си добре . Как се измъкна ?
Хвърлих се да я прегръщам .
Кики- Да добре съм . Един сервитьор ми помогна да се измъкна .
Аз - Боже ако знаеш колко се притеснихме . Кук щеше да получи инфаркт . Искаше да ходи и да бие Джимин , но Намджун му каза , че ще те освободят . Тоя идиот . И накрая какво , вместо полицията един сервитьор те е освободил . Ще му намаля заплатата на тоя Намджун .
Кики- Стига , стига нали се прибрах . А пък и като те знам ще отидеш да му се караш , а всъщност ще се напиете .
24 каратова мазна усмивка се появи на лицето ми .
Аз - Идвай . Той трябва да те види , че ще полудее вече .
Отворих вратата .
Аз - КУК ЕЛА ТУКА . ТРЯБВА МИ ПОМОЩ . МНОГО Е ТЕЖКО .
Кук слезе по стълбите .
Когато я видя спря на място .Куки- К-К-Киара ......
Следва продължение ...
Дано ви е харесало !
YOU ARE READING
Раздвоена
RomanceИстория за момиче на име Кики . Изправя се с доста трудности , но ще бъде ли сама изправена срещу тях ??? # love # drama 09.07.2017- номер 126 в romance 20.07.2017- номер 63 в romance