9

404 27 0
                                    

След целувката, аз се отделих и се затичах към банята . Влязох и заключих . Пуснах водата да  пълни ваната . Погледнах се в огледалото . Само като видях устните си и се сетих за целувката . Хареса ми . Целувала съм Джимин и беше хубаво , но това беше ново усещане . Ваната се напълни и аз влязох направо с дрехите . Хубавото беше , че баща ми беше инсталирал колонки в банята и си пуснах музика .

Куки чу , че съм си пуснала музика и опита да влезе . Ама не му се получи . Чух как кученцето скимти пред вратата . Стана ми жал , наметнах  се с халата на Куки , защото само той беше в банята и излязох . Годеникът ми беше седнал до вратата .

Като ме чу веднага отвори очи и скочи

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Като ме чу веднага отвори очи и скочи .

Куки- Кики добре ли си ? След целувката избяга .

Кики- Д-д-да . Добре съм .

Отидох да се преоблека и слязох в хола . Там имаше вечеря . Кога беше успял и вечеря да направи ? Погледнах часа и се стреснах - стояла съм един час .

Кики- Еха . Ухае приятно , но дали е ядливо? Като знам какво направи с онези мекици .

Засмях се .

Куки- Е , сега . Тогава беше спящ случай . Мозъкът ми не функционираше .

Кики- Аха . * Смее се *

Седнахме да вечеряме. Беше много романтично . Имаше свещи и музика .

Колкото и  от малко време да се познаваме мога да си говоря  свободно с него

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Колкото и  от малко време да се познаваме мога да си говоря  свободно с него .

Куки- Какво ще кажеш да дойдеш на командировка с мен ? Пращат ме в Ню Йорк . Съгласна ли си ? Само за два дена е но ...

Не го оставих да довърши .

Кики- Да , да , да ! Още от малка искам да отида там .

Той се засмя .

Куки- Добре тогава . Радвам се , че ще те заведа на мечтаното ти място . А и междо другото утре отиваме за бельото , за което се разбрахме . *Намига*

Кики- Какво ? Ти ми каза , че ще ми избираш . Нищо не сме се разбирали . Не ми трябва .

Куки- Ааа без такива . Отиваме .

Той стана да отсервира ама се спъна в кучето и падна . Избухнаха в смях .

Кики- Добре ли си ? Междо другото как се казва кучето ? Не ми каза .

Куки- Аз се въргалям в остатъци от спагети , а ти ми говориш за името на кучето . Не знам как се казва . Оставих ти да го избереш .

Кики- Ооо . Ами нека се казва Арес .

Куки- Арес , харесва ми ! Ох помогни ми . Имам спагети там където не трябва да има .

Изправих го обаче той ме омаца със спагети по лицето . 😑😑😑

Кики - Джънгкук !!!

Побягна. Ахххх как ме омаца . Добре , че имаме Арес да почисти .  Измих чиниите , изкъпах се и си легнах . Куки дойде и легна до мен . Заспах много бързо .
Сутринта ме събуди Арес . Аз го качих на леглото и започнах да си играя с него . Куки се събуди и ни се зарадва. Взе Арес и го изкара на разходка . Аз се облякох и направих сандвичи , все пак днес ще е тежък ден . Ще ходим за бельо . Те се прибраха .

Куки- Хайде да вървим по магазините .

Кики- Звучиш като някоя жена . Но хайде .

Няма да ви казвам какво бельо ми избра . То не бяха дантели , то не беше чудо . Даже ми купи боза . Каза че Д чашката трябва да расте .
На следващия ден трябваше да тръгваме за Ню Йорк.Оставихме Арес на Фил .
Когато пристигнахме в хотела аз реших да си взема душ . Отворих си сака и какво да видя , Джънгкук ми е сложил новото бельо . Имаше нови дрехи , а не мойте . Тоя ми е сменил дрехите докато съм спала . Нямам думи . Е изкъпах се , облякох се и излязох .

Куки-  Е какво ще кажеш за изненадата ?

Кики- Мога само да ти кажа, да внимаваш докато спиш тази вечер .

Куки- Че защо ? Ще ми е много комфортно . С новото бельо върху теб може и да не дочакам първата брачна нощ .

Кики- Ти май искаш да останеш без наследство .

Усмихнах му се фалшиво и излязох , но се сблъсках с някого . Когато погледнах нагоре видях ....

Раздвоена Where stories live. Discover now