Кики- Ало .... Джимин ?
Джимин- Да ? Оххххх , господи извинявай . Вчера не можах да дойда . Бях в студиото .
Кики- Аха . Еми ще ме вземеш ли , за да се видим ?
Джимин - Да . Ще ти пиша , когато съм пред вас .
Кики- Добре .
Затворих телефона и седнах на дивана . Пуснах си музика .
Тогава получих смс от Джимин . Спрях колонките , излязох и заключих . Качих се в колата му и тръгнахме . Реших , че ще е добре да пусна музика . Но Джимин е много претенциозен .
Кики- Искам да пусна музика .
Джимин- Добре , но искам да е нещо отпускащо .
Кики- Какво ? Моцарт ли искаш да ти пусна ? Я се стегни .
Разтапям се на тази песен . Джимин малко се издразни и намали звука .
Джимин - Ще записвам клип за песента ми . Искаш ли да я чуеш ?
Кики- Ама нали слушаме Крис . Ох добре пусни ми я . Не съм те чувала да пееш .
Джимин - Няма да си разочарована . *Намига *
Аз буквално стоях с отворена уста . Беше перфектно .
Кики - Еха .
Джимин - Само ,,еха " ли ще кажеш ?
Той се смееше , а аз не знаех какво да кажа.
Кики - Много е хубава . Нямам търпение да гледам и клипа .
Той се зарадва .
Кики- Ам .. Вчера като ти звъннах се обади една жена . Коя беше ?
Не отдели поглед от пътя .
Джимин - Оу тя ли ? А тя е братовчедка ми .
Кики- Братовчедка ? Не знаех , че имаш .
Отдъхнах си . Не е някоя пачавра .
В главата ми изкочи Джънгкук гол до кръста . Ох полудявам . Раздвойх се . Майче харесвам и Куки . Е само това ми трябваше . 😥😥😥
Най-накрая спряхме . Той излезе и ми отвори вратата . Седнахме в един ресторант .Кики- Много е хубаво , но можеше да кажеш къде отиваме , за да се облека подходящо .
Джимин- Защо, ти всякак си хубава . *Смее се *
Естествено , че се изчервих .
От съседната маса стана едно момиче и дойде при нас . Хвана ми косата и започна да я дърпа . Нямаше какво да направя . Джимин се стресна , но се осъзна и се опита да я спре . Дойдоха и сервитьорите , управителят , даже и готвачите дойдоха😂😂 . Някой хора снимаха , други се смяха , а трети си платиха сметката и излязоха . Аз започнах да викам .Кики- Какво правиш бе ? Коя си ти ?
Жената - Не ми ми позна гласа . Аз съм годеницата на Джимин .
Стоях като препикан заек .😐😐😶
Кики- Каква годеница бе . Вчера момичето по телефона е била братовчедка му . Чакай ти няма как да знаеш за разговора . Джимин нещо да имаш да кажеш ?
Джимин- Ами тази вечер щях да ти кажа . Нашите ме принудиха да се оженя .
Кики- Абе вашите целия ти живот ли ще оправляват . Изостави ме преди ,заради тях , а сега и ще се жениш ПАК ЗАРАДИ ТЯХ !!
Взех си чантата и излязох . Нямах пари в себе си . Защо изобщо нося тая чанта . Обадих се на Джънгкук .
Кики - Ало . Можеш ли да ме вземеш ? Нямам пари за такси .
Куки- Да разбира се . Къде си ?
Кики-* измислете си място *
Куки- Идвам .
Този човек е найстина бърз . За 6-7 минути беше дошъл . Качих се в колата и явно съм заспала .
YOU ARE READING
Раздвоена
RomanceИстория за момиче на име Кики . Изправя се с доста трудности , но ще бъде ли сама изправена срещу тях ??? # love # drama 09.07.2017- номер 126 в romance 20.07.2017- номер 63 в romance