4

413 35 2
                                    

Това беше момчето от болницата . Как се казваше ? Джънгкук мисля ?? Той се приближи и ни поздрави .

Куки-  Джимин може ли да поговорим ?

ДЖИМИН -   Толкова ли е спешно ? Не съм се виждал с нея от много време , трябва да наваксаме .

Той ми намигна  , а аз се изчервих.

Куки- Щом те викам , според теб дали е важно ?

Джимин- Добре де , добре идвам .

Джимин стана и двамата тръгнаха на някъде .

От името на Куки

Куки- Виж .... Наскоро разбрах , че ще се женя ... И не знам как да ти го кажа ...

Джимин- Брат , това е супер коя е щастливката ?? Чакай да повикам Кики , трябва да ни запознаеш . Нали знаеш на двойна среща .😉😉😉

В този момент не знаех как да го изрека и затова реших , че трябва просто да го кажа .

Куки- Бракът е уреден . И няма как да те запозная с нея , вече я познаваш . Тя е Кики .

Джимин замръзна на място . Фактът , че тя ще бъде с друг , не по нейните избор ,му разби сърцето на милион парченца .

Джимин- К-к-какво ?

Куки- Не знаех как да ти го кажа . Но това е факт . Ще се женим след месец .

Тогава Кики се приближи до нас .

Кики- Момчета какво става ? Хайде да отидем да обядваме .

Джимин изобщо не реагираше .Тя  размахваше ръце пред него , но той не помръдна . Аз се притесних , защото ми беше най-добрия приятел от детството и не исках да го загубя като такъв , въпреки че и аз харесах Кики. Кой не би ? Това тяло , лицето , всичко беше перфектно . И от една страна не съжалявах , че ще се женя за нея . Колкото и егоистично да звучеше , я искам само за мен !!

От името на Кики

КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАВА ??? Тия двамата си поговориха само за пет минути , а сега Джимин не помръдва .

Кики- Куки какво стана ? Защо Джимин не помръдва ??

Куки- Ами защото му казах една тайна .

Кики- Каква тайна ? Куки моля те кажи ми .

Куки- Та ти вече я знаеш . Ще се женим .

Ей сега я загазих . Как така точно за него ще се женя ? Ох защо на мен ?? С какво съм го заслужила ? Тъкмо се срещнах с Джимин . Не ще разубедя майка си да не се женя за Куки . Той е добро и богато момче , но аз харесвам Джимин от малка .

Раздвоена Where stories live. Discover now