6

374 29 0
                                    

Там видях как Куки сладко е заспал . Отдъхнах си . Реших , че ще е добре да поговоря с Джимин . Все пак той каза , че още ме харесва . Набрах го:

Джимин- Ало .

Кики- Ало. Джимин ... Не мислиш ли , че трябва да поговорим ?

Джимин- Ами ... Всъщност да. Ще дойда да те взема .

Кики- Сега е късно , нека се видим утре .

Джимин- Не трябва да е сега . Идвам след 10 минути . Чакай ме пред вас .

Кики- Добре .

Затворих . Започнах да се обличам . Навънка е кучешки студ , нищо че е лято . А и аз съм по пижама . Взех си телефона и излязох . Чаках ли чаках , но Джимин не идваше . Накрая се ядосах и му се обадих .

Кики- Джимин какво става ? Нали щеше да си тук след 10 минути ? Мина половин час . Пневмония ли искаш да получа ?

Джимин - Съжалявам , това не е Джимин . ( Чува се женски глас )

Кики- Какво ? Коя си ти  ? Къде е Джимин ?

Жената- Той спи , а сега затварям , за да не го събудя . Чао.

Тая пачавра ми затвори . А Джимин заспал . Господи как ще го убия само .
Прибрах се . Качих се в стаята с "мъжа си" и легнах на леглото до него . В мислите си съм заспала .

*На сутринта*

Събудих се от някакъв странен звук . Джънгкук го нямаше. Уплаших се , но трябваше да проверя какво става . Слязох долу в кухнята и какво да видя .... Куки беше черен като катран .😂😂😂 Косата му беше покрита с пепел . Аз естествено не успях да се сдържа и се засмях като психар . Той ме погледна стил - ще те убия .

Куки- Стига си се смяла . Аз станах рано , за да ти направя закуска , а ти ми се подиграваш.

Е стана ми гадно за него , затова спрях. И започнах да чистя косата му . Обаче го признавам за Динамо . Как успя да го направи .

Кики- Какво щеше да ми направиш за закуска и защо ти , а не мама .

Куки- Майка ти и баща ти вече не живеят тук . Преместиха се , като ми каза , че трябва да се потрудя за поколението . Не се обиждай , ама майка ти е луда .

Кики- Ооо скъпи още нищо не си видял . Късмет за напред . Оххххх отказвам се , влизай в банята да се изкъпеш . Не мога да изчистя косата ти .

Куки- Аааа , аз това го знам , че не може . Вече пробвах , ама ми хареса близостта между нас и реших да те оставя да се мъчиш , а пък и е приятно да ми пипаш косата .

Намигна ми и отиде да се къпе . За малко ми се подкосиха краката , но трябваше да почистя в кухнята и се осъзнах . Като видях какво неща беше извадил си мисля , че се е мъчел да направи мекици . Както и да е аз ги направих и сервирах закуската . Изчаках го да излезе от банята и седнахме да закусваме .

Куки- Не мислиш ли , че трябва да махнеш плакатите от стаята си ? Не ми се гледат голи гейтаци . А има един на който Раян Рейнолдс е седнал на трон ...

Веднага го прекъснах .

Кики- Аааа не !! Раян не се пипа . Стаята си е моя и ще е украсена така .

Куки- До сватбата . От тогава нататък ти си моя , съответно и стаята ти .

Е тука ме затапи .

Кики - Абе нямаш ли си работа ? Айде разкарай се .

Куки- Имаш късмет, че трябва да отида до офиса  за едни документи , но после ще излезем на вечеря .

Кики- Дадено .

Изпратих го и звъннах на Джимин .

Кики- Ало.

Следва продължение !

Раздвоена Where stories live. Discover now