*През това време от името на Джимин*
Преди два дена се ожених . Не я обичам . Всичко беше сделка , на която не можех да откажа . Още обичам само и единствено Кики . Бяхме в някакъв хотел след церемонията и куриерът се забави с доставката . "Жена ми " си беше поръчала нещо , но изобщо не ме интересуваше какво . Когато се почука на вратата , аз отворих и куриерът започна да се извинява . Обясни ми , че е объркал стаята и затова е закъснял . Както и да е Джена си взе пратката . Беше първата ни брачна нощ , но мен изобщо не ме интересуваше . Трябваше да направя нещо , за да си върна Кики. Преди една седмица я видях с онзи Джънгкук и изглеждаше щастлива . Сетих се за един стар приятел и реших да му се обадя . Излязох на верандата . Когато приключих с разговора влязох вътре и заварих Джена гола на леглото .
Джена - Джимин хайде , колко време ще те чакам . Трябваше вече да правим секс , че даже и да сме приключили . Майка ти каза , че трябва да имаш дете.
Джимин- Абе ти нормална ли си ? Аз изобщо не те харесвам . Как се очаква да правя секс с теб ? Ходи се облечи и си лягай .
Легнах на леглото , загазих лампата и заспах .
*От името на Кики*
Днес Куки стана рано и отиде на работа . Какво щях да правя цял ден сама ? Реших, че ще добре да потичам . Сложих храна на Арес , заключих и тръгнах към парка .
Вече правех четвърта обиколка , но започна да вали . Нямах чадър , затова се скрих под едно грамадно дърво . Изведнъж усетих нещо да ме пробожда . Паднах и очите ми се затвориха.
Събудих се на едно голямо легло . Бях с други дрехи . Не познавах тази стая . Изведнъж вратата се отвори и влезе ... Марк ? Какво ?Марк- Кики радвам се отново да се видим , красавице . Когато Джимин ми се обади се очудих , но сега съм щастлив , че си при мен .
Значи бях в имението на Марк ?
Кики- Марк какво става ? Как се озовах тук ? Защо съм в други дрехи ?
YOU ARE READING
Раздвоена
RomanceИстория за момиче на име Кики . Изправя се с доста трудности , но ще бъде ли сама изправена срещу тях ??? # love # drama 09.07.2017- номер 126 в romance 20.07.2017- номер 63 в romance