פרק 1

1.5K 45 3
                                    

''אני לא מאמינה באהבה,ובמיוחד אני לא סובלת ערסים!! הם יודעים רק לקלל והכול''נוי תמיד חשבה ככה ,עד שגילתה שכל מה חשבה,הוא טעות.הכול התחיל בעצם כשנתקלה בערס הכי מפחיד בבית הספר.ואיך זה התחיל,אתם שואלים? אוקי.אז ככה: הוא הערס הכי מפחיד שיש,כשהוא רוצה לקנות משהו בקפיטריה?הוא מעיף את כולם ,והם עפים. כשהוא שומע אנשים שמדברים,הוא משתיק אותם והם שותקים ,שהמורה מעצבנת אותו ? הוא חייב להשתיק אותההוא מרביץ,מאיים,סטוציונר,חסר לב...... מעשן,שותה,עושה מה שבאלואין לו אחים ,ההורים שלו בחול - הוא בכיתה יא , והוא גר אצל דוד שלו בבית ענק של עשירים.הוא לא מאמין באהבה,וזה גם לא מעניין אותולימודים ? לא מעניין אותועד שנוי מגיעה... נוי שתלמד אותו שלימודים זה דבר חשוב''.בוקר אחד שהחופש הגדול הסתיים,וכיתה יא' הגיע הם נפגשו.היא נכנסה לבית הספר ,נפגשה עם החברות שלה... ,הם דיברו והכול אבל מישהו השתיק אותם , ''סעאמק שתקו או שאתן מתות'' אמר לפתע ילד אחד.היא הסתובבה והבינה שזה הולך להיות ככה כל השנה.''סתום ת'פה ,מי אתה שתאיים עלינו ?'' צעקתי לו והוא צחק ,והחברות שלי נראו מפוחדות ''מה יש לכן ?'' שאלתי אותן בלא הבנה''זה ...אופק !!! אופק המלך של הבית ספר'' , הן לחשו לי באוזן ''המלך של התחת ,צעקתי והוא הסתכל עליי ,''תחזרי על מה שאמרת'' הוא אמר במבט מאיים והסתכלתי עליו '' אופק ,המלך של התחת'' אמרתי והוא התקרב אליי והצמיד אותי חזק לקיר.. ''תקשיבי טוב. אנחנו לא נפגשנו בחיים ,אבל אנחנו נמשיך להיפגש אם לא תתנצלי עכשיו ותגידי ליד כולם (כל מי שהיה שם וראה אותנו ) שאופק המלך של הבית ספר, ואת סוגדת לו. שמעת?'' הוא אמר ולא הפסקתי לצחוק.. ''בואנה אתה חיי בסרט שזה משהו. רוצה פופקורן לסרט שאתה חיי בו? מה נראלך ,אני בחיים לא אסגוד לך,ואתה לא מלך ,אם אתה מלך אז זה רק מלך של התחת!'' אמרתי בעצבים והוא תפס בי חזק ,והצמיד אותי הרבה יותר חזק לקיר,''בואנה חתיכת זונה ,תתחילי להירגע לפני שאת תהפכי לגופה ,תשאלי את החברות שלך מי אני ומה אני עושה למי שמעצבן אותי '' הוא אמר במבט רצחני , ''תראה חמוד,אני אסביר לך את זה יותר לאט,כדי שתבין,אני לא שמה עליייך ולא שמה על אף אחד אחר ,לא מעניין אותי מה תעשה,אני לא מפחדת ממך גם אם אתה חזק ,זה לא מעניין אותי. ותקשיב לי טוב אני לא בנאדם רגוע כשקוראים לי זונה אז .. כדאי לך להתחפף מפה למה אתה תכיר את הצד השטני שבי ולא כדאי לך'' אמרתי והחברות שלי צעקו לי ''בואי נעוף מיפה מהר,את לא מכירה אותו ואת לא יודעת למה הוא מסוגל'' הן צעקו ומשכו אותי איתן!! ''עזבו אותי צעקתי וניסיתי להשתחרר אך לא הצלחתי. ''תקשיבי לחברות שלך ,הן חכמות'' לא כמוך,טיפשה וסתומה'' הוא אמר ורציתי לקרוע לו ת'צורה.,''עזבו אותי כדי שאפרק אותו'' צעקתי להן והן משכו אותי חזק ולא עזבו.הגענו לשיעור ,והמורה נכנס ...והתחיל לחפור על השנה הקשה שעומדת להיות לנו,ואני רציתי כבר לפרק את הילד ההוא ולשאול את הבנות עליו.בהפסקה-ברחתי לחברות שלי ויירדתי למטה. חיפשתי אותו אך לא מצאתי אותו. ניגשתי לקפיטריה ועמדתי בתור. ופתאום שמעתי קול ''מי שלא עף מהקפיטריה ,מת'' הקול הזה היה לי מוכר.. הסתובבתי וראיתי את האופק הזה עם חבורה גדולה של ילדים ,כל הילדים עפו משם ,ורק אני נשארתי . ''אוו הזונה מהבוקר,תעופי אם את לא רוצה למות היום '' אופק אמר וצחק''בואנה חתיכת קוקסיניל שמור על הפה שלך ,לפני שלא יישאר לך פה יזין'' אמרתי והוא היה בהלם. ''ילדה טובה מקללת .. פשששש תראי אני לא מכיר אותך,אני רק יודע שאת ילדה טובה כי רואים ,אז אל תנסי לשחק את הילדה הערסית כי לא יילך לך '' הוא אמר והמשיך לצחוק . ''איפה החברות שלך? כדאי לך שהן ייבואו לפה להעיף אותך,או שתעופי בעצמך '' אופק אמר והמשכתי לעמוד שם. ''לא עפה ,אני ממש לא עפה מפה '' אמרתי מתגרה בו. ''לטפל בה בשבילך ?'' פתאום אחד הילדים מהחבורה שלו שאל .. ''כן טפלו בה'' הוא אמר והם התקרבו אליי והעיפו אותי חזק לריצפה ,ותפסו בי חזק ,והעמידו אותי מול אופק.''תראי בדרך כלל אני זה שעושה את זה,אבל אני הרבה יותר חזק.. אז החלטתי לרחם עלייך ולתת להם לעשות את זה..,תגידי תודה '' הוא אמר ורציתי פשוט לרצוח אותו. ''עזבו אותי! צרחתי ,וניסיתי להשתחרר מהם''מי אתה חושב שאתה שתעיף את כולם מהקפיטריה ? כולם רוצים לקנות ,אם יש כאלה שרעבים,צמאים ,חשבת על זה?'' אמרתי במבט רצחני''וזה אמור לעניין אותי כי... ?'' הוא שאל בחיוך מרושע''תחשוב אם אתה היית הילד החלש , והיה ילד והיה מעיף אותך ואם היית מתנגד הוא היה קורע אותך ולא היית יכול לעשות כלום. איך היית מרגיש?'' שאלתי בתמיהה.''תראי ,זה לא המצב . אני הילד החזק ,ככה שזה לא ייקרה אז מה אכפת לי'' הוא אמר ופשוט רציתי לקרוע אותו אבל הרגשתי חסרת כוחות,חלשה. הביריונים שלו החזיקו אותי ,וניסיתי להשתחרר אך לא הצלחתי,פשוט לא הצלחתי... ''עכשיו תקשיבי טוב . את תעופי מפה כמו ילדה טובה ,ואם אתקל בך עוד פעם אחת גם אם לא תעשי כלום ,זה יהיה הסוף שלך שמעת ?'' הוא אמר בעצבים והביריונים שלו שחררו אותי והם התקדמו לקפיטריה.רציתי לעשות משהו . אבל אני חלשה מידי .. ''תקשיב אתה ממש לא מפחיד אותי ,תעוף מפה אני רוצה לקנות אתה לא מבין שאני רעבה? לא הבאתי אוכל היום כוסעמק ילד זין מה הבעיות שלך'' אמרתי בעצבים והוא הלך אחורה ונתן לי לגשת לקפיטריה, ''הנה,הוא אמר. ''את יכולה לקנות עכשיו טוסט,אבל בפעם הבאה את תישארי גוועת ברעב וגם לא יהיה אכפת לי אם תמותי'' הוא אמר וציחקק ואם עוד פעם אחת תרימי עליי את הקול שלך,או תקללי אותי ... את תהפכי לגופה ,ואני ממש לא צוחק . אז אל תנסי אותי ,''הוא איים בחיוך מרושע,והסתלק משם.''בואי רגע ,לפתע ילד אחד קרא לי.

הערס שליי ♥♥Where stories live. Discover now