14❣

2.5K 219 40
                                    

Martinus:*

Venku začalo pršet, tak Marcus navrhl, abychom si zašli sednout do kavárny. Nora byla hned pro a mě to bylo celkem někde.

,,Zajdem objednat, dáš si něco?" Houkl na mě Mac, když jsem zamířil k volnému stolu.

,,Ne, dík," prohodil jsem jenom a posadil se. Vytáhl jsem mobil a najel na instagram. Aktivita, kterou poslední dobou provozují poměrně často. Najel jsem na Poppyin profil a rozklikl fotografií, na které jí to podle mě slušelo nejvíc. Znal jsem ji už nazpaměť, ohledně jako zbytek jejích fotek.

Zamiloval jsem si její dokonalý úsměv. Je tak roztomilá, když se jí na líčkách objeví ďolíčky. Nechápu, že jsem si toho dřív nevšiml.

Aniž bych si to uvědomil, usmíval jsem se. A není divu. Lidé to prý dělávají často, když jsou zamilovaní. A já si myslím, že jsem. Teda aspoň doufám.

,,Ujíždíš na kokainu?" Přisedla si ke mně se smíchem Nora.

,,To bych pak byl mnohem lepší tanečník, nemyslíš?" schoval jsem mobil do kapsy.

Chvilku se na mě jen tak dívala. ,,Ne, tobě by nepomohlo nic."

Zasmál jsem se a ona se mnou. Je to fajn holka, ale na Poppy prostě nemá. A taky mi moc nesedí ty její taneční kroky. Vypadám pak jak baletka, co se dala na pop dance. Vyčítám si, že jsem tenkrát Poppy neposlouchal. Spolupracovat s ní na choreografii by byl sen.

Ucítil jsem tlak na levé ruce. Pohlédl jsem na ni, ale překrývala ji ta Nořina.

,,Co to děláš?" podíval jsem se na ni, ale ona se jen usmála a přiblížila se. Marcusi, kde jsi, když člověk potřebuje, aby jsi překazil nějakou chvilku?

,,Tinusi,já ti musím něco říct," už byla tak blízko, až jsem cítil její dech. Jo, je hezká, ale na moji Poppy nemá. Vážně jsem řek moji?

,,Hele promiň," odstrčil jsem ji a vymanil ruku z jejího sevření. ,,Ale to nejde. Já, ne že bys byla škaredá nebo tak něco. Ale já," odmlčel jsem se, ,,mám rád někoho jiného."

Potřásla hlavou a začala si prohrávat s cukřenkou.

,,Opravdu se omlouvám. Určitě někdy najdeš někoho lepšího, než jsem já," páni, uklidňuju jak nějaká holka.

,,Jasně," lehce se usmála.

Lehce se usmála. Chtěl jsem ještě něco říct, ale všiml jsem si Claudie, která vešla dovnitř. A jestli je zpátky ve městě ona, pak Poppy taky.

,,Promiň, musím si něco zařídit," řekl jsem ještě a zamířil za zrzkou.

,,Tinusi!" vyjekla, když jsem ji ze zadu chytl za ramena. ,, Vyděsil si mě."

,,Promiň. Je Poppy doma?" Vychrlil jsem na ni.

,,No, asi před třemi hodinami jsme ji tam vysazovali," pokrčila rameny.

,,Díky," usmál jsem se a chtěl odejít, ale na poslední chvíli jsem se ještě otočil. ,,Mimochodem, Marcusovi se líbíš."

Lehce zčervenala, ale to už jsem vyběhl na déšť a zamířil k Poppyinému domu.

~💙Love spring & pineapples💙~
Někdo se nám tu zaláskoval😏 A teď nemyslím sebe😂😅
I hope you like this story😘
💖Love you the most on the world💖
And love English 😅😋
P.S. špatná zpráva...Došly mi screenshoty s Martinusem🙇budu muset udělat nové😵

Another lonely heart tonight [Marcus&Martinus CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat