Poppy:*
,,Bože děkuji," skočila jsem Tinusovi pak po krku, když jsme z loďky vystoupili a zamířili se jen tak projít.
,,Jsem rád, že se ti to líbilo," obmotal ruce kolem mého pasu a víc si mě přitiskl na tělo.
Šli jsme mlčky a jen tak si prohlíželi okolí. Zakručelo mi v břiše. Jo, i přesto, jak sytý oběd jsem měla. Ale co. Kolik mohlo být hodin? Půl desáté? Úplně jsem ztratila pojem o čase.
,,Nedala by sis něco k jídlu?" Jako by mi četla myšlenky. A nebo slyšel ten nádherný zvuk vycházející z mého žaludku. Přikývla jsem.
Zašli jsme do nějaké restaurace a sedli si ke stolu pro dva. Seděli jsme naproti sobě v odlehlé části. Kousek od nás seděla skupinka cca 18 letých teenengerů. Byli celkem hluční, ale moc jsme si jich nevšímali. Objednali jsme si nějaké to pití a boloňské špagety. Během dlouhého čekání se mi celkem začalo chtít na záchod.
,,Omluvíš mě?" Usmála jsem se a zamířila na toaletu.
Když jsem procházela kolem těch debílků, jeden z nich mě plácl přes zadek. Poskočila jsem a naštvaně se na něj zadívala. Všichni se začali smát. Protočila jsem panenkami a pokračovala v cestě.
Martinus:*
Když se jí ten vůl dotkl, měl jsem sto chutí mu tu pracku zlámat. A ani Poppy nevypadal, že by se jí to zrovna nějak zamlouvalo. Jen co za sebou zavřela dveře na toaletu, zvedl jsem se a byl rozhodnutý si to s tím magorem vyříkat.
,,Tak to jsi trochu přehnal, nemyslíš?!" Vyjel jsem na něj a bylo mi úplně jedno, že je o nějaký ten rok starší. Na mojí princeznu mi šahat nikdo nebude.
,,Copak? Něco se ti nelíbí?" Zasmál se a společně s ním celé jeho osazenstvo.
,,To si piš, že se mi to nelíbí," nenechal jsem se. Přestal se smát a postavil se. Mohl být tak o dvě hlavy vyšší. Ve rvačce by stoprocentně zvítězil. No, bohužel mi to došlo až po tom, co jsem mu krásně upravil levou část obličeje. Chytl se za poškozené místo a o krok ustoupil.
,, DEBILE!" zařval a pak jsem ucítil prudkou bolest v obličeji já. Před očima se mi rozprostřela temnota. Ale jen na chvíli. Pak jsem se zase pokusil zaútočit já. No, moc se mi to nepovedlo. Znovu mě udeřil a já pocítil, jak mi z nosu začíná téct teplá tekutina.
Poppy:*
Otevřela jsem dveře a spatřila hlouček těch magorů, jak povzbuzují jednoho z nich, zatím jsem neviděla proč. Rozešla jsem se a měla v plánu je obejít velkým obloukem, ale pak jsem si uvědomila, co se vlastně děje.
,,Tinusi!" Vykřikla jsem a vrhla se mezi něho a toho debila, co ho mlátil. ,,Přestaň!" Zařvala jsem na něj a odstrčila ho stranou.
,,Snad se nezahazuješ s takovým ubožákem," ušklíbil se začal se smát.
Nevšímala jsem si ho a chytla Tinuse, který se nepěkně motal, jak se snažil udržet na nohou.
,,Co? Ty se o toho chlapečka budeš fakt zajímat? Vždyť je to ubožák," Opět se ozval ten debil.
,,No, protože mlátit někoho, kdo je mladší ubohost není!" Vyjela jsem na něj a zanechala mu na tváři krásný otisk ruky.
Pak jsem Martinusovi odhrnula zpocené vlasy z obličeje a políbila ho na tvář. Pokusil se o úsměv, ale bolest v tváři mu to nedovolovala. Ani se nedivím. Krvácel jak z nosu, tak ze rtů a nepěkně vypadalo i jeho oko.
Nějak jsem se s ním dostala na hotel a odvedla ho do koupelny. Nechala jsem ho, ať se nakloní, nad umyvadlo, pak jsem namočila ručník, přiložila mu ho na zátylek. Nakonec jsem mu opatrně stiskla nosní kůstky mezi očima a jen čekala, až to krvácení přestane.
Pak jsem vzala vlhké ubrousky a setřela mu krev z obličeje. A nakonec jsem mu co nejjemněji ošetřila ten ret. ,,Děkuji," zašeptal Tinus během toho, co jsem se mu snažila utřít krev z pod brady a lehce mě políbil.
Když jsem byla hotová, pobrala jsem všechny věci od krve a zašla je vyhodit. Když jsem se vrátila Tinus už ležel na posteli, jenom v boxerkách.
Zašla jsem se převléct do pyžama a pak si lehla na postel vedle něj, při čemž jsem se snažila ignorovat jeho vypracované břicho.
,,Pop, já," snažil se něco namítnout, ale já ho umlčela polibkem. Bylo mi jasné, proč se prali. A byla jsem ráda, že to skončilo jen pár škrábanci.
,,Miluji tě," pošeptal mi do ucha a přitáhl si mě do objetí.
,,Já tebe taky," usmála jsem se a při teple jeho těla se ponořila do klidného spánku.
~💙 Love spring & pineapples💙~
Wow...Čaute všichni mí věrní čtenářci...😂😂😂OMG, normálně vytvářím nová slova😂😏
Mám takový menší dotaz...Přemýšlím, že bych rozjela úplně novou story (samozřejmě opět o M&M)...Ale tentokrát něco jako texting....Nwm, jak to popsat jinak...Byli byste pro? Jako jasně, že by tam nešlo jenom o rozhovory na Messengeru, ale i o pohledy osob apod....Tak? Názor?
Jinak moc děkuji za všechno, co pro mé příběhy děláte (hlasování, komenty apod.)😍😘jste úžasní💗💗💗
🔝Love you🔝
ČTEŠ
Another lonely heart tonight [Marcus&Martinus CZ] ✔
FanficOna plakala, On se smál... Ona prosila, On odmítal... Ona trpěla, On se bavil... Ona milovala, On neřešil... Ona zapomněla, On si uvědomil... Ona odešla, On pochopil... 4.dubna 2017- #28 v kategorii Fan Fikce❤ 5.dubna 2017- #20 v kategorii Fan Fikce...