Otevřela jsem oči a hned poznala, že místo na posteli vedle mě je prázdné. Vstala jsem a převlékla se. Pak jsem sešla dolů do kuchyně, odkud už se linula omamná vůně snídaně a u sporáku stál Tinus bez trička.
Přešla jsem k němu a zezadu ho objala. ,,Dobré ráno."
Otočil se a věnoval mi dlouhý polibek. ,,Dobré lásko, jakpak ses vyspala?"
,,Úžasně," přivinula jsem se na jeho holou hruď a poslouchala tlukot jeho srdce. ,,Copak kuchtíš?"
,,Vaječinu, dáš si?" Usmál se a obrátil se zpátky ke sporáku.
,,Ráda," přiznala jsem se a vytáhla z kredence talíře, na které Tinus následně nandal naší snídani.
,,Dobrou chuť," usmál se, položil talíř přede mě na stůl a věnoval mi polibek do vlasů.
A few months later:
,,Super," usmála jsem se. ,,Jen Macu, špatně tam natáčíš ruku. Musíš dělat vnitřní oblouk, ne vnější."
,,Jo, jasně. Dám si na to pozor," zvedl palce.
,,Jinak myslím, že v tom nebude žádný problém," pokrčila jsem rameny. Oba se na mě usmáli a já hrábla po své tašce s věcmi.
,,OK, myslím, že dneska končíme," prohodila jsem a odkráčela do šatny se převléct. Když jsem vylezla, už na mě čekal Tinus a hned mi věnoval polibek.
,,Věděl jsem, že budeš dokonalá choreografka," usmál se na mě. ,,Poslyš, dneska jsem doma sám. Mac jde za Claudií a rodiče s Emmou jeli k prarodičům."
V očích se mu zablýskl úšklebek a pevně mě chytil za pás. Úšklebek jsem mu opětovala a on mi přehodil ruku přes ramena. Pak jsme se vydali k němu domů.
Vešli jsme dovnitř a on zamkl. Pak se otočil a napadl moje rty. Zběsile mi kradl dech, až jsem z toho málem omdlela. Tělem mi projel adrenalin a touha. Touha po něm. Nazpdzvedl mě a já mu obmotala nohy kolem pasu. Vynesl mě až k sobě do pokoje a nohou zabouchl dveře. Jemně mě odhodil na postel a naklonil se nade mnou. Znovu se začal věnovat mým rtům a o chvilku později se přisál na můj krk. Kde mi lehce zkousával kůži. To zas budou cucfleky.
~💙Love spring & pineapples 💙~
Jo, já vím...Taková jako docela nudná kapitola jen tak o ničem...
Ale už od začátku, co vznikl nápad na tento příběh, jsem věděla, jakou pasáží skončí...A abych se k ní mohla dostat, tak prostě takovéhle kapitoly být musí😂😂😂
Jinak moc děkuji za podporu...
Tenhle příběh už dosáhl #7 v kategorii Fan Fikce 💗💗💗
Já nevím, jak vám dostatečně poděkovat😭😭😭
Jste úžasní 😭😍😍😍
❤Love you❤
ČTEŠ
Another lonely heart tonight [Marcus&Martinus CZ] ✔
FanficOna plakala, On se smál... Ona prosila, On odmítal... Ona trpěla, On se bavil... Ona milovala, On neřešil... Ona zapomněla, On si uvědomil... Ona odešla, On pochopil... 4.dubna 2017- #28 v kategorii Fan Fikce❤ 5.dubna 2017- #20 v kategorii Fan Fikce...