Kim Taehyung laju memasuki pintu gerbang kolej apabila matanya dapat menangkap figura Song Jihyo.
"Ehhh! Wait!!" Taehyung berhenti berlari apabila gadis itu tiba-tiba mendepakan tangannya bagi menghalang Taehyung berjalan.
"Joy! Tepilah..." , pinta Taehyung. Dia cuba mengelak.
"Oppa!! Kenapa oppa balik selalu tak tunggu Joy?!" Rungut Joy sambil berpeluk tubuh tanda protes.
"Alah..nanti oppa tunggulah! Oppa ada hal lain ni..please! Joy.." , ujar Taehyung sudah seperti tahap merayu.
"Jap! Apa yang oppa kejar sangat ni? Huh!! Yeojachim oppa ke?" Joy buat muka terkejut.
Apabila melihatkan Jihyo hilang dari pandangan, Taehyung berputus asa. Dia menjeling ke arah Joy.
Eiiii... budak sewel ni. - gerutu hati Taehyung, geram choiii!
🌼🌼🌼
Song Jihyo memasuki pejabatnya sebelum waktu pulang. Fail-fail kerja khusus pelajar-pelajarnya terdapat di dalam laci mejanya.
Masuk sahaja bilik itu, dia terpandang sticky note kuning itu lagi. Sebenarnya, sejak peristiwa itu, dia sudah tahu siapa pemilik sebenar sticky note itu.
'Hi! Dear. Don't be sad chagii-- turn back^^'
-sweetheart-Jihyo menoleh. Dia terkejut apabila mendapati di lantai pejabatnya itu terdapat kuntum-kumtum mawar putih.
Dia tersenyum. Tahu sangat ini semua kerja siapa. Hehehe..
Jihyo menunduk mengutip mawar-mawar putih itu. Mawar terakhir berada betul-betul di hadapan pintu masuk. Dia mencapainya dan mendongak.
Muah ciked😜
Jihyo mengelap dahinya yang dicium lelaki di hadapannya. Geli okey!
"Yah! Taehnie..." Jihyo blushing.
"Yes! Thats my sweetheart! Sweet with smile! 😁 " , puji Taehyung.
"Hurmm.. kalau saya sweet.. awak sour! Awak ni kan.. kenapa buat benda-benda macam ni? Dengan bunganya..." , leter Jihyo.
"Saya tak pernah buat macam ni kat perempuan lain. Only you..." , bisik Taehyung.
"Ye la tu!"
"Yes..and i'm really want you know that I love you so much!" Ujar Taehyung.
Jihyo terdiam. Rasa salah menyelubungi dirinya apabila teringat ketika hujung minggu lepas sewaktu dia tinggalkan Taehyung di kafe hanya disebabkan berita tentang kepulangan si lelaki itu.
🌼🌼🌼
Dear future husband
Here's a few things
You'll need to know if you wanna be
My one and only all my lifeTake me on a date
I deserve a break
And don't forget the flowers every anniversary
'Cause if you'll treat me right
I'll be the perfect wife
Buying groceries
Buy-buying what you need.Dear future husband
Here's a few things you'll need to know if you want to be
My one and only all my life
Dear future husband
If you wanna get that special lovin'
Tell me…Lirik lagu jelas dinyanyikan diiringi petikan gitar. Taehyung menepuk tangan mengikut rentaknya tanda menyambut nyanyian itu mengikut rentaknya. Seusai Jihyo mengakhiri lagu Future Husband itu, Taehyung memberi tepukan gemuruh.
YOU ARE READING
Cik Lecturer + S J H | KTH
Fanfic🍃Song jihyo ft. Kim taehyung🍃 ❛❛Miss Jihyo! Tahu tak beza miss dengan buku apa?❜❜ 👉👈 ❛❛Apa awak mengarut ni Taehyung?❜❜ 😒 ❛❛Bezanya, buku menambahkan ilmu saya tapi miss menambahkan rasa sayang saya kat miss! Chia..❜❜ 😆 ❛❛Owh..Taehyung! Tahu t...