intro part

1.9K 91 0
                                    

Rose seorang wanita yg baik dan lemah lembut...akan tetapi dia tidak mempunyai ibubapa kerana ibubapanya meninggal dunia semasa dia berumur 3 tahun.

Selama ini rose tinggal di rumah anak yatim piatu...cukup berumur 20 tahun,,rose dibebaskan dari rumah itu.

Rose bekerja di sebuah cafe dan berjumpa dengan 2 orang rakan baharu iaitu jisoo dan nayeon...jisoo dan nayeon mengajak rose tinggal di rumah mereka...selama itu rose tinggal bersama jisoo dan nayeon.

Satu hari,rose berjumpa dengan seorang lelaki yg bernama eunwoo..rose dan eunwoo jatuh cinta antara satu sama lain.

Eunwoo mengajak rose tinggal di rumahnya..rose mula tidak selesa kerana tiada ikatan antara mereka berdua.Rose mengajak eunwoo kahwin dan eunwoo bersetuju.

Mereka sudah menjadi pasangan suami isteri..mereka sangat bahagia dan perkahwinan ini dirahsiakan oleh eunwoo supaya eomma dan appanya tidak tahu..eomma dan appa eunwoo tinggal di canada.

Satu hari,,eomma dan appanya balik ke korea semula..eomma dan appanya ingin menjodohkan eunwoo dengan seolhyun iaitu anak kepada kawan appa eunwoo kerana mereka tidak tahu eunwoo sudah berkahwin tetapi sebernanya seolhyun itu ialah bekas kekasih eunwoo.

Apakah yg akan terjadi?adakah eunwoo akan ceraikan rose?

#nantikan ff ini guys

My secret wifeWhere stories live. Discover now