Kap 17- på hotellet i Las Vegas 2

643 20 0
                                    

Sidste afsnit
værste af det hele jeg finder en kommentar Karoline har skrevet der står " han fortjener 100p bedre en den klamme stodder" det stak mig lige i hjertet.

Jeg begynder at stor tude for Karoline har lige stukket en kniv i ryggen på mig jeg troede vi var bedste veninder vi fortalte hinanden fkn alt!! "Cecilia hvad sker der!" Nærmest råber Martinus "jeg kan ik mere, JEG KAN FKN IK MERE JEG VIL HJEM TIL DANMARK MARTINUS!!" Råber jeg og løber, jeg løber og løber indtil jeg er ved et springvand det er det springvand vi kan se fra vores hotel jeg sætter mig på en bænk tæt på springvandet. Jeg sidder bare og græder jeg kan snart ik mere jeg har lige mistet min bedste veninde hun stak en kniv lige i ryggen på mig jeg har fkn gjort alt for hende også gør hun det der jeg troede vi kunne stole på hinanden og være der for hinanden, men det har hun jo så lige bevist at det kan vi så ikke.

"Cecilia" hører jeg en råbe jeg kigger op Martinus kommer løbende imod mig, han sætter sig på bænken ved siden af mig. "Cecilia hvad skete der" spørg han "det der skete var at inde i den der gruppe var der et opslag om det billede hvor min bedste veninde har kommenteret alle folk hater på mig uden de ved hvem jeg er" siger jeg og begynder at græde igen "årh der er ingen der skal hate på dig du er sød, sjov en helt igennem fantastik person, også kan jeg godt lide dig" siger han jeg begynder at smile "hvilken måde lide mig?" Spørg jeg, jeg ved det jo godt men han skal selv sige det "Cecilia jeg ved godt vi næsten lige har mødt hinanden men der var et eller andet da jeg så dig første gang jeg følte jeg kendte dig, Cecilia jeg tror jeg er forelsket i dig" siger han og smiler "omg er selveste Martinus Gunnarsen forelsket i mig omg omg omfg, er det ik sådan en fan vil sige?" Spørg jeg og griner, han sidder ogs og griner så han nikker bare. Jeg læner mig tættere på Martinus og kysser ham han kysser igen, den der gode fornemmelse i min mave kommer igen jeg tror ogs godt jeg kan lide ham mere end bare min bedsteven. Vi trækker os vi begynder bare at smile overdrevet til hinanden så vi begge to flækker af grin.

"Skal vi gå tilbage på hotellet?" Spørg Martinus jeg nikker, vi går hånd i hånd tilbage, da vi kommer tilbage på værelset sidder Marcus bare og hører musik og tjekker insta. "Marcus du ved godt hvad du har gjort ik?" Siger Martinus "var"siger han "det billede du skulle lægge ud på privat snap havde du lagt ud på offentlige snap selvom du slettet det da du opdagede det, er der stadig mange der har set det hvis du går ind under det vi er tagget i så kan du se hvad jeg mener" jeg kan se han går ind under det de er tagget i han tjekker hvad folk skriver osv. "Det må du virkelig undskylde Cecilia jeg kan godt se det går udover dig undskyld kan du tilgive mig" siger Marcus med nogen tiggende øjne "nej aldrig" siger jeg med en lille pause Marcus kigger ked af det op på mig "jeg laver sgu da sjov Forhelved kom her og giv mig et kram self kan jeg tilgive dig din spade" siger jeg og griner Marcus griner ogs det samme med Martinus, Marcus rejser sig op og giver mig et kram han er virkelig ogs allerede en af mine bedstevenner jeg føler ligesom bare at jeg har kendt dem i meget længere tid.

På Ferie med Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now