Jeg vågnede lige så stille men gad ikke åbne mine øjne, jeg kan høre at drengene er stået Op de går og taler. Jeg kan høre Marcus sige mit navn "Martinus kan du egentligt godt lide Cecilia lidt mere end venne måden?" Kan jeg høre Marcus spørge Martinus om "nej" kan jeg høre Martinus sige for jeg ved ikke helt hvad jeg føler for ham "eller jo det kan jeg faktisk godt" siger Martinus godt nok efter en lang pause "ej Martinus sig det dog til hende" siger Marcus "det ka kan jeg ikke" stammer Martinus "og hvorfor så ikke det" spørg Marcus lidt mærkeligt "hvad tror du ik hun vil tænke vi har jo næsten lige mødt hinanden, det var bare som om det der kys igår satte en hel masse følelser igang" siger Martinus "skal jeg prøve at spørge hende om hun har det på samme måde med dig" spørg Marcus, Martinus svare ikke men Marcus siger "okay så gør jeg det" så han må havde nikket. Jeg lader som om jeg først lige er vågnet og ikke hørt noget af deres samtale "godmorgen drenge" siger jeg "Jamen godmorgen" siger Martinus frisk jeg smiler bare "Hvad skal vi lave idag" når jeg lige at spørge om inden det banker på "koom ind" råber vi alle tre i munden på hinanden og flækker af grin "vil i med på stranden efter morgenmaden?" Kommer spørg min mor som bankede på "ja" siger vi igen i munden på hinanden og flækker af grin, min mor ruller bare med øjnene og smiler også går hun ud og lukker døren. Jeg går over og finder min sorte bikini, en blå tanktop ting ting og et par shorts (billede nedeunder)
Da jeg har fundet det går jeg ellers bare ud på badeværelset og skifter jeg fletter starten på en fransk fletning også laver jeg en knold. Da jeg er færdig går Marcus først ud og skifter bagefter ham Martinus. Da vi alle har fået tøj på beslutter vi os for at få noget morgenmad med de andre så jeg går over og tager mine sandaler på og min strandtaske med hvor der ligger solbriller, sololie, mobil, høretelefoner osv. Vi går ud af vores værelse og låser døren også går vi ned til de andre.
أنت تقرأ
På Ferie med Marcus og Martinus
أدب الهواةEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...