Kap 19- insta billed

667 22 4
                                    

1 måned senere
Jeg har nu været hjemme i lang tid, det var hårdt da jeg skulle sige farvel til drengene i Oslo, Martinus og jeg har stadig ik fortalt nogen om vores kys.

Imorgen skal jeg starte i skole igen efter ferien jeg har ik rigtig lyst for Karoline og jeg er stadig ik blevet uvenner og jeg tilgiver hende sgu ik lige forløbeligt efter det hun skrev!

Jeg ligger og snappet lidt med drengene i en snap gruppe vi har lavet, Ahahha jeg savner dem sgu de er mine bedste venner, de betyder mega meget for mig.

Jeg sender et grimt billede til gruppen af mig med dobbelhage, *martinus tog screenshot* kom som notifikation, hvad vil han nu altså den skid,Ahaha. *Marcusandmartinus taggede dig et opslag* Forhelved drenge hvad har i nu lavet de har lagt det billede ud af mig med dobbelhage de har skrevet ^we miss this girl more than everything^ årh Forhelved drenge jeg skriver en kommentar ^årh Forhelved drenge jeg savner ogs jer mega meget jeg håber snart jeg kan komme og besøge jer, men seriøst i skulle lige bruge det der billede<33^ skriver jeg som kommentar.

Jeg kan godt se at folk begynder at tro der er noget osv. Nogen er ogs begyndt at regne ud det er Martinus og jeg på det billede der fra bilen det er faktisk lidt ærgeligt for jeg havde lige håbet på folk havde glemt det billede men det har de så åbenbart ikke.

På Ferie med Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now