lige nu er vi på vej ud af bilen, jeg tror vi er i kbh måske jeg har virkelig ingen ide, ahaha for vi er nemlig i en p-kælder så det er lidt svært at finde ud af, ahaha.
Vi begynder og gå mod en elevator, kjell-Erik giver Martinus bøllehat, ahaha jeg begynder at grine af ham fordi han ser sådan lidt sjov ud med den men det er nok fordi han aldrig har sådan en på, Marcus får ogs en bøllehat han ser squ lige så dum ud, ahaha "ik sjovt" siger de i kor "nej nej" siger jeg imens jeg ryster på hovedet og griner, kjell-Erik rækker mig et par kæmpe solbriller jeg tager dem på jeg ligner sikkert en flue, Ahahah Marcus og Martinus begynder at grine jeg vidste det.
"Okay nu skal i høre her, i har fået de her ting fordi vi skal gå rundt her i Fields, vi skal se om der er nogen der ligger mærke til det er jer når i har de her ting på der er sat skjulte kameraer op i hele centret da vi nemlig skal bruge det til en youtube video" siger kjell-Erik vi nikker alle tre og går ind i elevatoren kjell-Erik trykker på 2 sal vi kører op og ender tæt på Elgiganten "okay jeg sidder inde i Elgiganten sådan så der ikke er nogen der ser mig og begynder at fatte mistanke i må gå rundt og i hele centeret, ind i de butikker i vil, i må ogs godt købe ting osv." Siger Kjell-Erik "okay ses" siger Marcus og Martinus i kor, Ahahah de synes vel det er sjovt.
Vi har nu gået rundt i 15 min ingen har lagt mærke til noget, de beslutter sig for at lægge noget op på deres insta story hvor de laver en boomerang bare ikke hvor man kan se ogs men sådan de kan se noget andet, de sætter en placering på de sætter så Royal Arena på så det ikke bliver for nemt. Efter 30 sekunder bliver der taget screen den der gruppe Marcus og Martinus official som jeg har glemt at melde mig ud af, men den gruppe kommer der nu en masse notifikationer på jeg låser min mobil op og kigger det er et screenshot af det de lagde ud hvor der så står *omg se de er i Danmark, jeg tror bare ikke de er i Royal Arena hvor tror i de er?* jeg viser det til drengene, de griner lidt af det, jeg begynder at læse kommentarerne da der hurtigt kom mange ideér jeg ser en der har skrevet *de er sikkert sammen med hende der Cecilia som Martinus har kysset med* jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det, jeg læser endnu en kommentar *hvad lægger tæt på, alle mm'ers må sprede sige ved de forskellige ting der er ved Royal arena* ahaha jeg læser den op for drengene de begynder at smile "prøv at tænk på hvor et kæmpe fælles skab der er blevet skabt på grund af os" siger Martinus pludselig og smiler tilfreds "ja, mange skriver tak til os på grund af de har fået de mest fantastiske intervenner ved hjælp af en Facebook gruppe, de skriver de både har fået venner fra Norge, Finland, Sverige, Danmark, Frankrig, Grækenland osv." Siger Marcus "det er jo helt vildt" siger jeg
Vi ser pludselig en flok piger med deres merch på vi skynder ogs at tage "forklædningen" på igen, ahaha de går lige forbi os vi beslutter os for at gå sådan lidt efter dem, men de opdager ingen ting.
"Kan vi ik lige gå ind i deres? jeg vil gerne købe noget nyt tøj" siger jeg da jeg ser vi lige er gået forbi en deres drenge nikker og vi vender om, jeg har nu fundet to nye t-shirts og et par sko, og nu står drenge og kigger på tøj nede i drenge enden jeg går ned til dem, pludselig hører jeg en pige der råber "DER! Der er de" jeg gætter på vi er opdaget, ahaha en flok piger skynder sig over til dem får at få taget billeder de er omkring 10 stykker jeg ser et velkendt ansigt, Fuck mit liv det er Karoline jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv jeg smider alt hvad jeg har i hænderne og spurter ud af butikken "Cecilia!?" Hører jeg Martinus råbe jeg kigger ikke engang tilbage men jeg fornemmer de løber efter mig da jeg kan hører flere og flere piger skrige jeg finder et handicap toilet og låser mig inde, jeg stiller mig over i hjørnet, jeg kan hører nogen banke på døren "cecilia hver sød og åben det er bare Marcus og jeg vagterne så alle pigerne der løb efter os så de fik dem stoppet" hører jeg Martinus sige, jeg bevæger mig stille over mod døren, jeg har ingen idé om hvad der lige skete jeg tror bare ikke jeg vil kunne holde ud at se den pige som har været min bedste veninde men bare stak mig i ryggen får taget et billede med mine bedste venner, som næsten er de eneste rigtige venner jeg har, se dem smile og hun kusser dem på kinden det ville jeg bare ikke kunne holde ud, jeg låser stille op, jeg åbner døren og ind kommer en Martinus som bare overfalder mig med et kram det samme gør Marcus lidt efter "hvad skete der Cecilia?" Spørg Marcus "kan jeg ikke forklare på et andet tidspunkt?" Spørg jeg de nikker begge forstående "skal vi finde far også komme væk her fra" spørg Martinus, Marcus nikker. Vi finder nogen vagter som følger os hen til Elgiganten så vi ikke bliver overfaldet af nogen piger på vejen.
YOU ARE READING
På Ferie med Marcus og Martinus
FanfictionEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...