Nu er det nogle måneder siden jul og nytår, martinus gav sin "julegave" til deres fans lad mig bare sige det sådan de blev ikke lige frem glade alle sammen jeg kan lige læse nogen kommentarere *Martinus fortjener bedre* *ej jeg troede ham og Cecilia havde noget* *eeeeyyy tillykke dude*og det forsatte egentligt bare lidt blandet. Vi tog hjem fra Trofors d. 14 januar, idag er det d. 8 februar klokken lort om natten, jeg er på vej til Herning for at overraske Marcus og Martinus igen...
Der er faktisk ingen der ved jeg overrasket dem andet end min mor, Kenneth og Isac.
Jeg skal stå i kø til deres koncert og håbe på jeg kommer til at stå forrest, efter koncerten må vi se om de har opdaget mig ellers mødes jeg dem bare over på hotellet jeg skal nemlig lege fan:)
Jeg regner med at være ved jyske bank boxen omkring klokken 02:38 ca. Så skal jeg finde de der køer der for at stille mig i kø.Nu er klokken 02:39, jeg er lige steget af bussen nu skal jeg finde de piger som står i kø. Jeg render med en taske fyldt med powerbanks, tæpper, håndvarmere, jeg har en stor jakke på med en hoodie under og en t-shirt.
Jeg kan høre nogen piger stå og snakke og kan se der står flere, jeg går hen til dem "er det her køen til Marcus og Martinus koncerten?" Spørg jeg dem "ja, eller har du højre eller venstre?" Svare en pige på ca min højde jeg kan ikke rigtig se hvordan hun ser ud da det er mørkt "jeg har højre er det så den rigtige kø?" Spørg jeg igen om, jeg kan lige fornemme pigen nikke hun skriver et nummer på min hånd jeg fik nummer 16 tænk der allerede er kommet så "mange" klokken møg om natten.
Jeg satte mig ned i enden af køen og finder mine tæpper frem og noget musik i ørene, indtil der er nogen af pigerne som begynder at tale med mig, jeg falder hurtig i snak med dem de virker mega søde.
Nogen Timer fløj afsted klokken bliver 8:00 og vi bliver lukket ind i et kæmpe rum hvor vi nu skal stå i kø indtil klokken 18:00, dræb mig man.
Der begynder at komme flere og flere piger nu, jeg har en aftale med Kenneth her klokken 15:00 om lige at mødes et sted her ved boxen da han nemlig lige vil tage nogen af mine ting med til hotellet så jeg ikke skulle slæbe på dem efter.
Klokken er nu 14:47 og jeg begynder at gå mod det sted vi har aftalt at mødes, det tager lige noget tid for at gå derhen. På vejen derhen snapper jeg med Marcus han skriver egentligt bare at de er landet i Danmark og at de snart skal til boxen for at lave en generalprøve men først har de lige nogen interviews, jeg svare bare led et grimt selfie og en tommel op så jeg ikke lige pludselig kommer til at afsløre hvor jeg er...
Jeg er nu tilbage i køen, jeg fik lige aftalt en masse med Kenneth om hvad jeg skal efter koncerten og såen. Det er tættere og tættere på at dørene åbner det kan man også godt mærke da vi nu bliver mast tæt sammen, flere piger er besvimet eller har fået det dårligt det er virkelig også varmt herinde og jeg tror egentligt heller ikke de har fået så meget vand eller mad.- undskyld for jeg ikke har opdateret i lang tid men har ikke haft tiden eller lysten til at skrive wattpad så der kommer nok lidt afsnit forskudt, hav en goddag og mange tak fordi i læser min historie det er jeg så glad for!!!
Husk at stem og kommenter gerne på den hvis i gider<33
YOU ARE READING
På Ferie med Marcus og Martinus
FanfictionEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...