Vi smutter alle tre ned i restauranten da min far lige har sagt vi skal spise der. Vi får to borde drengene, Emma og jeg sidder ved det ene imens de voksne sidder ved det andet bord, der er buffet Marcus og Emma har lige været oppe i buffeten så nu går Martinus og jeg op og tager noget mad, vi rejser os begge vi får øjnkontakt han smiler jeg smiler igen, det er lidt mærkeligt vi har ik fortalt nogen om kysset, hvad skal der ske nu? Vi begynder at gå op mod buffeten Martinus tager to tallerkener en til ham og mig vi begynder bare at tage noget mad, det er en mega lækker buffet maden ser så lækker ud jeg tager en bøf, noget salat og noget brød, Martinus har ogs taget noget mad og vi begynder at gå mod vores bord. Imens vi spiser kan jeg høre nogen hviske Martinus og mit navn jeg ved ik hvem det er, der er en der prikker mig på skuldren "Hej undskyld vi forstyrre men er du ik hende der Cecilia fra Musical.ly?" Spørg en blondt pige hun er hvis fra Danmark ved siden af hende står en brunette hun ser lidt yngre ud "øhm jo det er jeg" siger jeg "hvis det ik er for meget besvær vil du så ik lave en musical.ly med mig?" Spørg hun, hun er ca. 12-13 år jeg kan jo ik sige nej altså begge piger ser bare så søde ud "jo det kan vi da godt skal vi så ik gå ud i lobbyen?" Siger jeg og kigger over på Martinus som ik fatter det ik er ham de spørg om billede med, Ahahaha han har det sgu nok hårdt "jo det kan vi godt" siger hun og smiler over hele hovedt hun er jo fkn cute hendes søster er vidst lidt genert hun siger ik så meget "kom" siger jeg og tager Martinus hånd så han kommer med pigerne følger efter "er det der ik Martinus" siger hende den ene pige de prøver vidst at hviske der omme men både Martinus og jeg hører det vi kigger på hinanden og griner lidt af dem "jo det tror jeg, er de kærester" svare storesøsteren. Vi er ude i lobbyen jeg er igang med at finde en sang på min mobil for efter laver vi en på hendes mobil imens jeg finder en sang spørg hende den blondte "er du ik Martinus Gunnarsen?" "Jo det er jeg" svare Martinus nu er han vel glad for de ved hvem han er "jeg er altså ogs kæmpe fan af dig, omg omg hvor vildt jeg har mødt to af mine idoler på en dag" nærmest råber hun lillesøsteren er gået ind til deres forældre igen "må jeg ik få et billede?" Spørg hun Martinus "jo det må du da gerne" hun finder sin mobil og tager et billede, vi får lavet en musical.ly til min profil og hendes ejen. "Er i kærester?" Spørg hun "nej nej vi er bare gode venner" siger Martinus og jeg i munden på hinanden "når okay, må jeg dele det billede jeg tog med dig i en fan gruppe på Facebook?" Spørg hun "det bestemmer du helt selv" siger han, pigen som hedder Amalie gik ind til sine forældre igen. Martinus tager mine hænder og kigger mig i øjnene "hvad er vi" spørg han, han begyndte nok at tænke på det efter hende der Amalie spurgte "jeg ved det ik hvad synes du vi er?" Spørg jeg og smiler, "hvad så turtelduer vil i med op og sove?" Gæt hvem det er, det er vores allesammens elskede Marcus, Martinus kigger irriteret på ham "undskyld var i igang med noget"siger han og griner, jeg begynder ogs at grine det samme gør Martinus "jeg vil gerne med op og sove jeg er træt" siger jeg "jeg vil ogs gerne med" siger Martinus vi går op på værelset. Vi kommer op på værelset, skifter til nattøj og går i seng. Jeg tror seriøst jeg er forelsket, Martinus ligger ved siden af mig jeg tror allerede de sover jeg kan ik sove jeg har mange tanker i mit hoved, pludselig mærker jeg Martinus tager sin arm rundt om mig. Jeg smiler lidt for mig selv jeg er 99% sikker på jeg er forelsket i ham det er bare så mærkeligt at tænke på jeg ik har kendt ham så længe og alligevel føles det som om jeg har kendt ham siden jeg var 4 år.
ESTÁS LEYENDO
På Ferie med Marcus og Martinus
FanficEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...