Kap 20-skole igen nye pladser

643 25 1
                                    

Idag skal jeg i skole det er første skoledag, jeg plejer altid at glæde mig til at komme i skole igen for at se mine venner osv. Men det gør jeg faktisk ik...

Mit vækkeur ringer kl er 06:00 jeg ligger lige og tjekker de scoiale medier i 10 min jeg bliver tagget i ret mange ting på min insta om Marcus og Martinus det begynder at irritere mig lidt!

Jeg tager mig sammen til at gå ud på badeværelset tænde bruseren også gå i bad efter badet kigger jeg på kl den er kun 06:20 jeg har massere tid, jeg tager tøj på og tører mit hår og sætter det op i en hestehale.
(Billede af cecilias tøj)

Jeg går ind på mit værelse igen og lægger lidt make up, da jeg har lagt min make up kigger jeg på klokken den er kun 06:55 jeg er hurtig idag, Ahahha

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg går ind på mit værelse igen og lægger lidt make up, da jeg har lagt min make up kigger jeg på klokken den er kun 06:55 jeg er hurtig idag, Ahahha. Jeg går ind på Snapchat og sender en snap til alle mine streaks hvor der står ^godmorgen^ Martinus åbner den hurtigt og sender et selfie hvor han stadig ligger i sengen hvor der står ^godmorgen^ jeg tager et selfie og skriver ^hvorfor ligger du stadig i sengen skal du ikke i skole?^ efter jeg har sendt den går jeg nedeunder, og tager et æble til morgenmad.

Kl. Er nu 07:20 jeg begynder at pakke min taske, da der popper en snap op fra tinus ^her i Norge skal vi møde 08:30^ står der jeg svare ik. "Farvel" råber jeg til mine forældre "vi ses senere skat" når min mor lige at råbe tilbag inden jeg lukker døren.

Jeg begynder at gå mod skolen, jeg plejer at følges med Karoline men det er jo forbi nu, det tager kunn 10 min at komme i skole så når jeg kommer er den 07:40.

Jeg er nu kommet ind i klassen der er ingen kun en masse borde og stole, så er der jo navne skilte fordi vi har fået nye pladser jeg leder efter mit navn, "fuck" hvisker jeg for mig selv jeg skal fkn sidde ved siden af Karoline og den største diva på hele skolen. Det orker jeg virkelig ikke, så kan dagen da ikke blive værre end det her!

På Ferie med Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now