Idag er det 3 måneder siden Martinus og Marcus tog fra Danmark, jeg savner dem men vi skriver da tit sammen Martinus har fået en kæreste hun hedder Maylen hun ser mega sød ud på de billeder jeg har fået sendt, men på billederne ser Martinus bare ikke sådan mega lykkelig ud jeg ved ikke om det bare er mig der synes det men jeg er ihvertfald glad på hans vegne, jeg ved at Martinus ikke har fortalt det til deres fans endnu han vil gøre det imorgen som en gave da det ogs er Juleaften imorgen men jeg ved squ ikke om hans fans vil tage det som en gave, ahaha.
Jeg er flyttet skole da der til sidst ikke var nogen der gad mig på grund af Karoline, Karoline fik alle til at være sure på mig hun begyndte ligesom at hade mig mere efter den dag i centeret og der begyndte hun at få alle med...
Men lige nu sidder jeg i en bil jeg er i Trondheim vi er på vej til Trofors for at holde jul med ja vores venner, ahaha vi skal ogs holde nyt år med dem så vi skal være her i nogle dag, men faktisk er vi en overraskelse Emma, Marcus og Martinus ved ikke at vi kommer for at holde jul med dem så når vi kommer sidder de oppe på deres værelser eller sådan noget fordi jeg skal overraske dem, ahaha.
4 timer og 30 min senere
Vi er lige kørt forbi Trofors skiltet så er vi der snart jeg ser et flot hvid hus komme til syne det må være der de bor, ahaha. Vi kører hen til Huset, jeg skynder mig ud af bilen og løber op for at banke på Gerd Anne åbner døren hun smiler stort og giver mig et kram "De er på hver deres værelse" siger en stemme bag ved Gerd Anne "okay men hvor er Emma?" spørg jeg fordi hende vil jeg gerne lige lige sige hej til først "hun er nede i kælderen" jeg nikker og går ned af trappen til kælderen "Emma" siger jeg da jeg ser hendes ryg "Cecilia!" råber hun og løber hen til mig og krammer mig, jeg bukker lidt i mine knæ så jeg kan kramme igen. Emma og jeg er på vej op til Marcus fordi vi lige skal lade som om det er Emma der kommer ind, Emma banker på Marcus' dør "marcus vil du ikke lege med mig" siger Emma, man kan høre han er igang med at spille fifa "nej Emma gå" siger marcus bare jeg begynder at grine lidt "tak for hjælpen, jeg klare mig nu" hvisker jeg til Emma, hun nikker og går stille. Jeg åbner døren indtil Marcus værelse "sagde jeg ikke du skulle gå?" siger Marcus som stadig er helt væk i fifa så han har slet ikke set at det er mig, ahah "Marcus vil du ik nok" siger jeg, marcus kigger hen på mig han får helt store øjne, han rejser sig fra sin stol for at komme han og kramme mig jeg krammer igen "hvad laver du her?" spørg han imens han smiler stort "jeg skal da holde jul og nytår med jer!" siger jeg helt glad "mener du det? har du sagt hej til Martinus" "ja jeg mener det og nej jeg går indtil ham nu for at sige hej" Marcus nikker " kommer du her ind bagefter?" spørger han , jeg nikker og smiler, jeg går ud af Marcus værelse, jeg går ind på Martinus' værelse jeg bankede ikke på der sidder en pige med langt blondt hår Martinus og hende sidder og kysser de har vidst ik lagt mærke til mig, ahah jeg går lidt længere ind på værelset de har stadig ik lagt mærke til mig "hej undskyld jeg afbryder" siger jeg efter jeg er kommet helt hen foran dem uden de lagde mærke til mig "Cecilia!" siger Martinus højt imens han springer op ad sengen for at give mig et kram, hende pigen kigger bare mærkeligt på mig, men det må hun selv om "hvad laver du her?" siger Martinus og vi trækker os fra krammet "jeg skal holde jul og nytår med jer" siger jeg glad, Martinus begynder at smile mere og krammer mig igen, aha jeg kan mærke jeg får dræber blikket fra hende pigen, jeg trækker mig fra krammet "du må være Maylen" siger jeg hun kigger ondt på mig og nikker, jeg holder et stort grineflip inde lige nu, ahah jeg kan ik tage hende seriøst "når men jeg går ind til Marcus igen" Martinus nikker.
YOU ARE READING
På Ferie med Marcus og Martinus
FanfictionEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...