Endelig er dagen overstået det var seriøst den værste dag... Karoline sendte mig dræber blikke hele dagen jeg kunne næsten ikke holde det ud altså jeg var lige ved at tage hjem på grund af hende!
Lige nu er jeg på vej hjem, jeg bor ca. 10 min væk fra skolen. Imens jeg går får jeg en snap fra Martinus
M=Martinus C=Cecilia
M: Hey, hvad laver du?
C: jeg er på vej hjem, dig?
M: lige kommet hjem, vil du høre noget fedt?
C: ja self?
M: Marcus og jeg skal til Danmark her i weekenden, hvor i Danmark bor du egentligt?
C: ej omg skal i!!? Jeg bor på Sjælland 30min væk fra Kbh
M: ja vi skal, øv vi skal vidst til Fyn mener jeg det hedder?
C: Fyn det passer meget godt ja, øv så kan vi nok ik mødes:(( hvad skal i egentligt?
M: øv savner dig ellers og det ved jeg ogs Marcus gør. Vi skal spille til en eller anden Color fun festival mener jeg det hedder
C: okay, så må vi bare finde en anden dag:)) hvad dag lander i, i Kbh?
M: Fredag morgen mener jeg:)) men skal gå nu skriver senere
C: see ya
Samtale slutDet passer mig fint så er jeg ogs lige kommet hjem, jeg stiller mine sko i gangen og smutter hurtigt Op på mit værelse.
Min mor kommer ind på mit værelse "Cecilia?" Siger hun "Jaer?" Spørg jeg lidt bekymret da hun aldrig plejer at sige mit navn sådan "jeg har talt med Kjell-Erik her tideligere idag han fortalte at de skulle til Danmark her i weekenden, vil du overraske Marcus og Martinus når de holder pause til et interview?" Siger hun jeg smiler stort "jaaaaaaaaa!" Råber jeg jeg er mega glad så kan den her uge hellere ikke gå hurtigere nu "det var faktisk Kjell-Erik's idé, men så tager du afsted fredag ved en 12 tiden jeg kører dig til Stationen og så kører du til Fyn med tog og bliver hentet af deres vagt imens de er til interview" siger min mor igen "det er fint skal jeg så ik i skole på fredag?" Spørg jeg "nej det er der ingen grund til" siger hun lige inden hun går ud af mit værelse.
VOCÊ ESTÁ LENDO
På Ferie med Marcus og Martinus
FanficEn pige ved navn Cecilia tager til Los Angeles i sommmerferien med hendes familie. Hendes veninde Karoline's idoler er ogs i Los Angeles samtidig med Cecilia, men Cecilia ved ik hvem de er og hvordan de ser ud osv. Møder hun dem? Hvad sker der? Læs...