Real Urban Legend + Mededeling

794 84 18
                                    

In juni 2013 kwam de 27 jarige Rochelle Harris terug naar Engeland na een reis naar Peru in Zuid-Amerika.

Kort na haar terugkomst in Engeland, begon Rochelle last te krijgen van hoofdpijn. De hoofdpijn ging een tijdje door maar het werd steeds erger. Ze begon zelfs last te krijgen van een krakend geluid in haar oor.

De volgende dag werd Rochelle wakker met een ongelooflijke hoofdpijn en ze merkte op dat haar hoofdkussen helemaal doorweekt was. De oorzaak was een grote hoeveelheid vocht dat uit haar oor was gekomen.

Haar gezicht begon pijn te doen. Op een bepaald moment vloog er zelfs een vlieg uit haar oor. Na dat incident besloot ze om eindelijk naar de dokter te gaan.

De dokter dacht in eerste instantie dat ze last had van een oorontsteking. Hij keek in haar oor en kwam tot een zeer verontrustende conclusie.....

Hij zag dat er larven in haar oor zaten...

De dokter probeerde eerst om de maden er uit te spoelen met olie. Jammer genoeg was die methode niet effectief dus de dokter stuurde Rochelle naar het ziekenhuis voor een scan.

Bij nader onderzoek bleek dat er een familie van 8 dikke maden diep in haar oorkanaal zaten....

De maden werden succesvol chirurgisch verwijderd.

Vermoedelijk vloog er een vlieg in Rochelle's oor tijdens haar vakantie in Peru en legde er een paar eieren in. De eieren kwamen uit en hadden zich gevoed op het vlees van Rochelle.....

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen XD

Ik publiceer het volgende verhaal als dit deel 34 stemmen heeft :-)

Dus ik heb nog een korte mededeling die jullie waarschijnlijk wel leuk gaan vinden :-)

Dus ik heb nog een korte mededeling die jullie waarschijnlijk wel leuk gaan vinden :-)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

My Ghost House is mijn nieuwste boek. Het is een boek dat alle liefhebbers van het paranormale wel zullen waarderen :-)

Btw zeker stemmen op dat boek als je het leuk vindt want dat geeft me de motivatie om meer delen te publiceren in dat boek :-)

Echte Horrorverhalen✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu