Het Leegstaande Huis

1.5K 102 20
                                    

Iemand die ik goed ken, stuurde dit verhaal vorige week naar mij. Hij wilde niet dat ik zijn echte naam gebruikte in dit verhaal. Maar ik kan jullie verzekeren dat dit 100% waargebeurd is.

Dus Jens was net verhuisd naar een ander dorp. Het huis was redelijk groot en het had een prachtige grote tuin. Maandenlang had hij geen problemen in het huis totdat de zomer er aan kwam.

Elke nacht in de zomer hoorde hij geschreeuw vanuit het huis van de buren. Het was vreemd omdat het huis al jaren leeg stond. Het was zeer eigenaardig omdat het bijna heel de nacht door ging en rond 5 uur s'morgens stopten de schreeuwen volledig.

Dit was elke nacht het geval doorheen de zomer....

En Jens was niet de enige die het hoorde, heel de buurt hoorde het geschreeuw in de nachten. Een buurvrouw vertelde hem dat de schreeuwen elke avond om een bepaalde tijd begonnen.

Op een bepaalde avond besloot Jens dat het genoeg was, hij ging het huis in om te kijken wat de oorzaak was van het helse geschreeuw in de nachten.

Jens brak in via een raam en vanaf dat hij binnen kwam, zag hij onmiddellijk dat het huis helemaal leeg was zoals verwacht. Hij liep rond in het huis en hij kwam al snel tot de conclusie dat er niemand in het huis was. Toch hoorde hij voetstappen doorheen heel het huis terwijl hij stil stond.

De geluiden brachten hem tot een gesloten kamer. Hij keek door het sleutelgat en hij zag een gewone lege kamer. Op een gegeven moment hoorde hij een harde klap tegen de deur en toen besloot hij dat het genoeg was en rende weg.....

Een paar weken na dat incident stopten de schreeuwen en geluiden die uit het verlaten huis kwamen. Jens weet nog steeds niet wat de oorzaak was van die vreemde geluiden.

Hij gelooft niet in het paranormale maar dat was een ervaring die hij niet kan verklaren......

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen XD

Hij heeft zelfs een opname van de geluiden die uit het huis kwamen doorgestuurd naar mij. Jammer genoeg is het niet mogelijk op Wattpad om een geluidsopname toe te voegen.

Echte Horrorverhalen✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu