Haunted Apartment Deel 2

807 104 18
                                    

De geluiden in de trappenhal vonden steeds frequenter plaats en iedere keer vond Kim geen verklaring voor de verontrustende geluiden. Daarom besloot Kim's vader om actie te ondernemen door een camera in de gang te hangen.

Jammer genoeg had de camera problemen met de beelden op te slaan en hierdoor kon de oorzaak niet gevonden worden van de vreemde paranormale geluiden in de trappenhal van het appartement.

De geluiden stopten voor een hele tijd waardoor Kim en haar ouders terug vredig konden slapen. Voor ongeveer 2 maand lang, vonden er geen vreemde activiteiten plaats in het gebouw. Één van de andere appartementen in het gebouw werd zelfs verhuurd aan een alleenstaande man.

De man bleef jammer genoeg niet heel lang in het gebouw want na twee weken vertrok hij al. De rede hiervan zou geweest zijn dat de man in het midden van de nacht wakker werd met de voordeur open. Kim zei dat de man dacht dat het één of andere inbreker was maar er waren geen sporen van braak en er was niets verdwenen ik zijn appartement.

Twee á drie weken later begonnen de vreemde geluiden in de trappenhal opnieuw. Deze keer kon Kim overduidelijk voetstappen horen in de gang. Er was geen twijfel over mogelijk dat het geen voetstappen waren.

Dingen werden heel extreem toen de familie werd gewekt in het midden van de nacht door geklop op de deur van hun appartement. Dat was onmogelijk omdat er niemand anders in het gebouw woonde of zelfs binnen kon komen.

Het leek wel alsof iemand met al zijn krachten tegen de deur aan het rammen was. Kim en haar moeder waren volledig in paniek en Kim begon zelfs hysterisch te huilen van pure angst.

Kim's vader opende de voordeur en zag niemand....

Wordt vervolgd....

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen :D

Ik publiceer het laatste deel van het verhaal als dit deel 34 stemmen krijgt :)

Echte Horrorverhalen✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu