Een SMS vanuit het graf

1.7K 146 28
                                    

In 2003 verloor Frank Jones uit Engeland zijn vrouw Sadie. Ze verloor het leven door een hartaanval. Omdat Sadie heel veel tijd met haar GSM besteedde, werd Sadie met haar mobieltje begraven. Dit lijkt misschien zeer eigenaardig maar dit wordt vaker gedaan.

Na de begrafenis van Sadie, kwam Frank thuis en keek op zijn GSM. Het bleek dat hij een oproep gekregen had van de vaste telefoon in zijn huis. Dit was zeer eigenaardig want iedereen was naar de begrafenis gegaan en niemand kon in zijn huis zijn geweest om hem te bellen. Er was nog iets eigenaardig, er hing namelijk een sterke verse geur van sigaretten in de lucht. Sadie was een roker maar Frank niet, dus dit was zeer raar.

Een paar dagen later kregen Frank en zijn familie, rare SMS-berichten op hun mobieltje van Sadie's nummer. Dit was zeer verontrustend omdat haar mobieltje samen met haar een paar dagen voordien begraven was. De berichten waren in dezelfde stijl getypt als de berichten die Sadie zou sturen. De familie denkt dat het de geest van Sadie is die die berichten stuurt. Frank hoopt dat het de geest van Sadie is omdat het alternatief 'The Thing' anders terug is.

Het was namelijk niet de eerste paranormale gebeurtenis rondom Frank en zijn familie. In 1996 liet Frank een exorcisme uitvoeren over zijn huis nadat zijn familie jarenlang, door wat ze 'The Thing' noemen, geteisterd werden. 'The Thing' zou urenlang aan een stuk op de muren hebben gebonkt en de bedlakens uit het niks af de bedden van het gezin getrokken hebben.

Ik hoop dat het de geest van Sadie is omdat 'The Thing' anders terug is om Frank te terroriseren....

Trouwens dit gebeurde in een tijd waarin er nog geen middelen bestonden om mobieltjes te hacken. Dit blijft 15 jaar later nog steeds een onopgelost mysterie.....

Bedankt voor het lezen, vergeet niet om te stemmen en volg me als je een fan bent van mijn boeken

Echte Horrorverhalen✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu