Dit verhaal vertelt de gebeurtenis die Melissa had meegemaakt. Melissa's gebruikersnaam is chocoladeKoekjess dus neem een kijkje op haar account. Ze zou dat appreciëren.
Dit verhaal begon toen er een vriendin van Melissa bij haar kwam logeren. Ze gingen op zolder slapen.
Melissa had haar zolder altijd al eng gevonden en probeerde die dan ook zoveel mogelijk te vermijden. Op haar zolder lag er een baby pop die de mogelijkheid had om een paar woorden te zeggen. Rond ongeveer half elf besloten de meisjes om te gaan slapen. Voor ze in slaap vielen waren ze nog aan het babbelen.
Opeens begon de pop zonder aanleiding spontaan te lachen....
De pop bleef maar lachen en wou niet ophouden dus na een tijdje besloten Melissa en haar vriendin om te zorgen dat de pop op hield. Ze pakten hun zaklampen en gingen naar de plek waar de pop zat. Melissa pakte de pop en zette de baby pop bij de trap en sloot de deur.
Een hele tijd hoorden de meisjes niets en om middernacht begon de baby pop opnieuw geluiden te maken. De pop begon eerste 'papa' te zeggen, dan zei het 'mama' en daarna begon de pop te huilen. De pop deed extreem eigenaardig en begon ook nog te lachen. Alleen het vreemde was dat dit gelach anders klonk dan het normale gelach. Deze lach klonk veel sinister en eng. De meisjes hadden er genoeg vzn en besloten om de batterijen uit de pop te halen.
Het sinistere hieraan was dat toen ze de pop opende er geen batterijen meer in zaten....
Melissa ging naar haar moeder en haar moeder geloofde haar niet. Haar moeder geloofde Melissa pas toen ze mee naar de zolder ging en het gelach ook hoorde. Toen ze op zolder kwamen lag de pop niet meer op de plaats waar Melissa de pop voor het laatst had gezet....
De pop zat op haar bed....
Melissa gooide de baby pop weg. Haar vriendin durft niet meer op Melissa's zolder te komen.
Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen XD
Wederom als ik vandaag 22 stemmen op dit deel heb komt er morgen een nieuw lezersverhaal.
Om af te sluiten wil ik jullie aanmoedigen om Melissa wat goede moed in te spreken want hetgene dat ze had meegemaakt is duidelijk een traumatische ervaring...
JE LEEST
Echte Horrorverhalen✔
HorrorHet grootste aanbod van echte Horrorverhalen op heel Wattpad Dit zijn waargebeurde horrorverhalen dus denk er aan dat hetzelfde met jou kan gebeuren als met de mensen in deze verhalen. Dit zijn creepy horrorverhalen die bedoeld zijn om bij de lezer...