Een foto nemen is een goede manier om mooie herinneringen op te slaan. Ze geven een momentopname van de meest spectaculaire gebeurtenissen en momenten. Jammer genoeg kunnen ze ook de momentopname zijn van iets gruwelijks. Hier zijn 3 foto's van echte sinistere gebeurtenissen.... enjoy
Eyes of evil
Dit is een foto van Joseph Goebbels de Duitse minister van propaganda voor de tweede wereldoorlog. De foto is niet zo zeer sinster als je het verhaal achter de foto niet kent....
Dit is de foto waarop Joseph Goebbels te horen kreeg dat de fotograaf een Jood was. Deze foto toont de haat die de Nazi's hadden voor de Joden zelfs voor de oorlog.
Jonestown
Op het eerste zicht zou je niet direct kunnen zeggen wat de dingen zijn op die foto. Op het eerste zicht lijkt het op een soort van vuilnisbelt, maar de waarheid is veel sinister....Dit is een foto vanuit de lucht. Op de foto zijn de lijken te zien van honderde mensen..... De mensen waren een deel van een cult. Honderde mannen, vrouwen en kinderen pleegden massaal zelfmoord nadat hun leider hun een plek in het paradijs had beloofd.
Familiefoto
Zoals de eerste foto is het niet de foto die angstaanjagend is maar de gebeurtenis rondom.
Een paar seconden nadat deze foto was getrokken, was er een terreuraanslag. De rode auto rechts op de foto ontplofte een paar tellen na het trekken van deze foto. De twee mensen op de foto overleefde de aanslag maar de man die de foto trok overleed direct. Ongeveer 29 mensen stierven door die aanslag en 300 mensen raakten gewond.
Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen. Het is eens iets anders dan normaal en ik hoop dat jullie het creepy vonden en laat me weten als je dit soort dingen ook in het tweede boek wilt zien :-)
JE LEEST
Echte Horrorverhalen✔
HororHet grootste aanbod van echte Horrorverhalen op heel Wattpad Dit zijn waargebeurde horrorverhalen dus denk er aan dat hetzelfde met jou kan gebeuren als met de mensen in deze verhalen. Dit zijn creepy horrorverhalen die bedoeld zijn om bij de lezer...