Verschillende mediums werden ingezet om er achter te komen wat er mis was met de marionet. Ze kwamen er achter dat er meer aan de marionet was dan dat het oog kon zien.
Ze verklaarden dat de marionet gemaakt werd door een man uit Oost-Europa. De man had de marionet gemaakt als het evenbeeld van zijn overleden zoon. Zijn zoon was verdronken toen hij nauwelijks zes jaar oud was. De vader ging kapot van het verdriet dus maakte hij de marionet als een soort van lichaam waarin de ziel van de verdronken jongen in kon verblijven. Het haar van de marionet zou gemaakt zijn van het afgesneden haar van de overleden jongen. Het haar van de marionet is menselijk dus er zit misschien meer waarheid in het verhaal van de mediums dan we denken.
Jaren gingen voorbij en de vader stierf uiteindelijk van ouderdom en de marionet met de ziel van de zoon werd doorgegeven tot het uiteindelijk terecht kwam in het verlaten huis waar Kerry de marionet vond.
Kerry noemde de marionet Letta. Er begonnen vreemde dingen te gebeuren rondom de marionet. De positie van Letta veranderde uit het niets. Allerlei andere vreemde gebeurtenissen vonden plaats.
Honden beginnen wild te worden als ze de marionet zien en mensen krijgen een soort schokgolf van angst door zich heen bij het zien van Letta. Sommige mensen beginnen hysterisch te gillen en in een angstaanval te raken bij het zien van Letta.
Kerry en de pop zijn onafscheidelijk en zijn door een soort van onzichtbare band verbonden. Kerry beweerd dat het geen kwade geest is maar dat Letta gewoon bij iemand wil zijn.
De pop veroorzaakt angst waardoor velen beweren dat de geest in de marionet een zeer duistere en sinistere kant heeft die de ziel van Kerry wil overnemen.....
Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen XD
Als ik vandaag 20 stemmen krijg op dit deel publiceer ik morgen een deel over echte menselijke zombies....
JE LEEST
Echte Horrorverhalen✔
HororHet grootste aanbod van echte Horrorverhalen op heel Wattpad Dit zijn waargebeurde horrorverhalen dus denk er aan dat hetzelfde met jou kan gebeuren als met de mensen in deze verhalen. Dit zijn creepy horrorverhalen die bedoeld zijn om bij de lezer...