What's under the Bed?

1.5K 144 54
                                    

Voor ik aan dit verhaal wil ik jullie adviseren dat jullie eerst eens onder jullie bed te kijken. Waarschijnlijk vind je niks bijzonders maar wat als je wel iets vind?

Een Amerikaanse studente woonde alleen in een appartement terwijl ze nog naar de universiteit naar school ging. De studente kwam op een avond thuis en vond kleren op plaatsen waar ze die niet had achtergelaten. Ze vond ook overal papieren in haar appartement die ze niet herkende.

Ze belde de politie en de politie onderzocht haar appartement en kwam tot de conclusie dat er niemand in haar appartement was. Toen de vrouw op haar laptop keek stonden er honderde liefdesbrieven op.

De liefdesbrieven eindigden altijd met de zin 'Als je mij niet geloofd kijk dan onder je bed'. Ze keek onder haar bed en wat ze vond zal ze nooit vergeten...

Ze vond honderde gebruikte condooms onder haar bed....

De politie heeft de dader nooit kunnen vinden maar ze denken dat het de klusjesman was die wanneer ze sliep in haar appartement kwam met een reserve sleutel.

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen dat motiveert mij om meer creepy hoofdstukken te maken voor jullie leesplezier :D have a nice day

Echte Horrorverhalen✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu