Selam matruşka bebekleriim :D
Sizler cansınız ya o güzel yorumlarınız ve voteleriniz için çok ama çook teşekkür ederim <3
Elimden geleni yapıyorum ve umarım en iyisini yapıyorumdur :D
Harika ! İğrenç bir yemeğin ardından iğrenç bir gece ve yine iğrençliklerle katledilecek bir pazar. Benim buğün gecelere akmam , âlem yapmam gerekirken ben ne yapacagım ? Kerem enişte (!) ile birgün geçireceğim. Mükemmel dimi ?! Ve bunun yüzünden bizimkileri ekmek zorunda kaldım.
"Anneğğ niye buğün ya ? Altı üstü bir pazarım var. Hem niye yarın degil ? Okula gitmez biricik eniştemle gezerdim ! En verimli olduğum saatler zaten okulda boşa gidiyor bugünümde yarınımdan farklı olmayacak." diye söylenmeye başladım. Annem son kurduğum cümleyi anlamadığı için ' Ne diyon aq ?' bakışlarını esirgemedi. "Oğlum birgünden ne olacak ? Ayriyeten senin bir pazarın yok cumartesinde var." dedi.
Anlayacagınız annemle laf dalasına girmek istemiyorum. Hayır o değil esprilerimi anlamıyor bende emrah gibi ' Benim esprilerimi anlayan yok amca .' ya bağlıyorum. "Peki ablam olacak mı yanımızda ?" dedim merakla. Kafasını sallayarak onayladı beni. " İyi bari onunla uğraşırım." diyerek güldüm. Kapı çaldığında pazarımı katledecek kişinin geldiğini anlamıştım tabikide. Hayır müneccim falan değilim. Ablamın "Kereğğğm.." diye cırlamasında anladım. Bu kızdan iyi operacı olurmuş yalnız ha. "Özgür gel hadi cıkıyoruz." diye bagırdı. İçimden saydıra saydıra yanlarına vardım. Ablam 'Ha ha ezik ya sıkıntıdan patlayacan oloom. ' şeklinde sırıtıyordu.
Onu takmadan ayakkabılarıma yapıştım ve yavaş yavaş giydim. Beklesinler sanki işleri var. Pazarıma pompalı silah ile saldırıyorlar zaten. (Oha bôyle diyince üzüldüm lağğn :(( )
...
Tam tahmin ettiğim gibi. 2 saattir mağaza mağaza geziyoruz. Ablam ise başımızı çekiyor. İçimden şurda bir kavga olsada dağıtmaya calışır gibi yapıp birkaç kişiye vursam diye dualar edecek kadar şizofrenleştim yani o derece. Ablam iğrenç bir şekilde -arada hayvancada diyebilirim- gülerken telefonu çaldı. "Aloo canım napıyorsun ?" dedi. Karşı taraftan gelen cevap üzerine suratı düşerken "Tamam hemen geliyorum." dedi.
Yaşasın evet millet abiniz kurtuluyor. Ablam Kerem'e dönerek " Aşkım Esma hastalanmış onun yanına gideceğim. Sen Özgürle takılsan sorun olmaz degil mi ?" dedi. Hov hov bir dakika ne takılması ya ? "Olur tabi biz anlaşırız Özgürle. Esmaya da selam sôyle." dedi Kerem. Of şuan kapak oldum. Kurtuluyorum diye sevinirken düstügüm hale bak.
Ablam yanımızdan gidince Kerem " Ee Özgür ne yapmak istersin ?" dedi. EVE GİTMEK desem de içimden anneme söz verdim iyi geçinecegim ve o kulaklıgı aldıracagım. "Hiç." dedim bıkkınca. Kısa bir sessizliğin ardında Kerem enistenin telefonu çaldı. Konuştuktan sonra bana dönerek "Seni bir yere götürmek istiyorum Özgür. Sevecegin bir yer." dedi. Kesin kütüphanedir !! " İyi." dedim.
Şuan benim karşımda şimdiki ben olsaydım alırdım küreği insafsızca vururdum da işte bunu ben başkasına yapınca zevkli oluyor. Arabaya geçip yola koyulduk ve bir binanın önünde durduk. Al işte kütüphane. Ama büyük bir bina bu. İstediğim tür kitaplar bulursam sıkıntım geçer belki.
" Kütüphane mi ?" dedim. Biraz güldü ve kafasını salladı. Allahın manyağı ne gülüyon lan ?! "Hayır kütüphanede ne işimiz var ? Arkada bir yer var oraya gideceğiz." dedi. Aha merdiven altına götürüyor beni. Kanunsuz işlere sokacak ardından 'Senden kurtuldum nihahah ' diye kötü gülüşü yapacak. Tamam saçmaladım. Arabadan inip onu takip ettim. Ara sokaklar falan hafiften tırsmadım değil hani. İleride gayet normal insanlara el salladı.
Yanlarına gidince güzel bir kız -Yaşca bana büyük gençler - " Selam Kerem kim bu ufaklık ?" dedi gülerek. Asıl sensin ufaklık tipe bak minnacık kalmış. Tamam o kadar da minik degildi. "Sevgilimin kardeşi." dedi. Valla kolumu kanadımı kırıp dilendirecekler beni. Gene hafif kaslı bir adam " Bizim iş için mi geldi ?" dedi. Kerem bana bakarak gülümsedi ve " Evet o da bizden." dedi. Sanırım benim gizli güçlerim var. Sonunda dayanamayarak " Noluyo abi burda ? " dedim. Bir çocuk " Abi söylemedin mi ?" dedi. Sanırım yaştaşımdı. Kerem bana dönerek " Biz dans ediyoruz Özgür. Hatta bazen yarışmalara bile katılıyoruz." dedi. Hafifce gülerek " Ne ? Bale falan mı yapıyorsunuz ?" dedim alayla.
Keremden sadece onu beklerim. Benim yaşlarımda biri kapıdan kafasını uzatarak "Hadi millet içerde sizi bekliyoruz." dedi. "Bak bakalım bizim tip bir baleyi sevecek misin ?" dedi Kerem. İçeri girmemle şokun şokunu yaşadım. Köşede bir çocuk taklalar falan atıyor. Diğer köşede birkaç kişi aynı şekilde dans ediyor. Fakat bu dans bale degil. " Bu .. Bu break dans mı ? Sen ve bu dans ? Şaka falan mı ? " dedim. " Ordan sıkıcı biri gibi mi görünüyorum ?" dedi. Yanlıs soru amca.
Kafamı evet anlamında salladım. " Haklısın biraz ôyle görünüyor olabilirim. Ama tanımaya çalışsan oyle olmadığımı anlarsın." dedi. Aslında bir an neden tanımaya çalışmadım ki diye düşünsemde birinin bana seslenmesiyle sese döndüm. "Selam Özgür. Ne işin var burda ?" dedi. Bu kız kim yahu ? Allah'ım gençlik hatalarımdan biri olmasın -eski sevgili falan- . " Pardon tanıyamadım ama." dedim.
Hafifce gülümsedikten sonra elini uzattı " Ben Özge. Birkaç kere sizin sınıfa gelmiştim. İkiz kardeşim orda. Senide sormuştum. Yani baya neşeli birisinde o açıdan yani yanlış anlama." dedi. Yanlış anlasamda birşey olmazdı ki . Gülümseyerek "Aa öyle mi ? Memnun oldum da kimin kardeşisin sen ?" dedim. "Özcan'ın ikiziyim. Hatta dakika olarak ben büyüğüm." dedi gülerek. Kerem yanıma gelerek " Tanışmaya başlaman güzel Özgür. Cünkü artık sende bu grubun bir üyesisin. Tabii istersen." dedi. Delice kafamı sallamakla yetindim. "Ama aramızda ablan ve annen bilmemeli." dedi gülerek ve gitti.
Vay canına Kerem enişte ha ? İlginç ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafan Mı Güzel Lan ?
Fiksi RemajaKorkulu bir rüya .. İstenmeyen duygular .. Düşünceli geçen geceler ... ... Aslında sadece Özgür'den bahsediyoruz. Onun hayatı her son sene okuyan bir liseli'nin ki gibi normal ve sıradan . Ona girecek olan YGS sınavına çalışmaya çalı...