Justin en ik maken nog een foto samen. Ik geef Justin nog een knuffel. Ik loop langzaam naar Rein. "Waarom keek je zo jaloers naar Justin en mij?' vraag ik voorzichtig. "Hij zat heel de tijd aan je, de uitslover' mompelt Rein. Ik bijt losjes op mijn lip. Ik zie daan met een meisje aan zijn hand, vast zijn vriendin. Ik steek mijn hand naar het meisje uit 'Ik ben Aubree, de beste vriendin van Rein' zeg ik beleefd. 'Hoi, ik ben Jamie, Daans vriendin' zegt ze vriendelijk. Jamie is een meisje van veertien jaar, rond de meter 65. Ze heeft blonde krullen en mooie groene ogen. Ze draagt rokjes of leuke jurkjes. Daaronder draagt ze laarsjes of Jordans. Ze is behulpzaam, aardig, een kletskous, betrouwbaar, grappig en stoer. Ik hoor mensen roepen dat de jongens aan hun voorprogramma kunnen beginnen. Ik ga samen met Jamie vooraan staan. We zingen luidkeels de liedjes mee. Na Justins concert gaan we met z'n alle naar de Mac. Nils zijn vriendin zou ook komen. We lopen met z'n alle naar de Mac die in de buurt is. Nils loopt meteen naar een meisje toe en geeft haar een kusje op haar lippen. Dat is dus zijn vriendin. Ik stel me beleefd voor. Daarna stelt zij haar voor. Ze heet Rebecca en is veertien jaar oud. Ze is verlegen, lief en behulpzaam. Ze heeft lang blond haar, blauwe ogen en is een meter 75 groot. Na een uurtje zijn we klaar en rijden we naar huis. Reins moeder vraagt of ik blijf slapen 'Ja is goed" zeg ik lief. Als we bij hem thuis zijn douchen we nog en poetsen we onze tanden. Ik kruip bij hem in bed en val in zijn armen in slaap. Ik droom over de voorbije dag, ik heb gewoon geknuffeld met dé Justin Drew Bieber...!
JE LEEST
Beste vrienden?
FanfictionRein en Aubree zijn al van kleins af aan beste vrienden. Reins vrienden denken dat Rein stiekem gevoelens heeft voor Aubree. Rein ontkent alles maar op een dag denkt hij aan de woorden van zijn vrienden. Vindt hij haar leuk? Vindt Aubree Rein leuk o...