Hoofdstuk 6

296 11 1
                                    

Alles is weer opgelost. Ik krijg geen haat tweets, mails en smsjes meer aan. Rein had bij één van hun volgende concerten aan zijn Mainiacs gevraagd of ze wouden ophouden. Meteen erna kreeg ik mails, tweets en smsjes dat het hen spijt en dat ze gewoon jaloers waren omdat Rein en ik zo'n hecht koppel vormen. We zijn ondertussen een halfjaartje verder. Reins zusje Chrisje is net geboren. We lopen de kamer binnen met een grote ballon waar - It's a girl!- erop stond en een cadeautje voor Chrisje en een fruitmand voor de moeder. We feliciteren hen en geven de cadeautjes af. Reins moeder geeft Chrisje voorzichtig aan mij. Ik neem haar over en leg haar goed in mijn armen. Ik ben echt dol op kleine kindjes. "Nu weet je wat je moet doen hé Reintje" zegt zijn vader lachend tegen hem. Rein grinnikt. Ik bloos en neem Chrisje beschermend in mijn armen. Rein slaat zijn arm om me heen. Nu voelde het echt aan of we een écht gezinnetje zijn. "Dit voelt echt goed" zeg ik tevreden tegen Rein "Inderdaad'" zegt hij dromend. Ik grijns en leg Chrisje terug in haar wiegje. Ik leg het dekentje goed over der heen en leg haar knuffelbeertje naast haar. Ik druk een kusje op haar voorhoofdje "Slaaplekker Prinsesje' zeg ik teder en zachtjes. "Je zou echt een perfecte moeder zijn lieverd" zegt zijn moeder lief. "Ik wil ook héél graag moeder zijn, ik heb nu al een kinderwens'" zeg ik grinnikend. "Ik ook" zegt Rein teder. Ik grijns breed bij die woorden.

Beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu