Hoofdstuk 16

236 10 4
                                    

Na een paar uur komt Rein terug. Ik kijk gebroken naar hem. Hij kleed zich uit en gaat in bed liggen. Ik ga naast hem liggen maar dan op het randje van het bed. Ik val langzaam in slaap. Om 8 uur loopt de wekker af. Ik sta op en douche me. Ik droog me af en trek een crop top aan met een kort shortje en dan mijn witte supra's. Ik krul mijn haren. Ik spuit nog een lekker luchtje op en wek Rein en Hope. Ik kleed Hope aan. Haar kleding is hetzelfde als de mijne. Om 9 uur zijn we klaar. We lopen naar de ontbijtzaal. Jongens kijken met openmond naar me, waarom keek Rein nooit zo naar me?! Ik ga zitten en begroet de rest. Ik zie er echt doodmoe uit. Ik schuif aan voor het ontbijt buffet en leg wat dingen op mijn bord die voor mij en voor Hope zijn. Ik ga terug aan tafel zitten en smeer een boterham met choco voor Hope. Ik eet zelf één croissantje. Ik drink nog wat fruitsap en kijk even naar Rein die naar een ander meisje kijkt 'Dude, je bent je meisje aan het verliezen' zegt Daan tegen Rein. Ik eet heel stil verder; Iedereen was met iedereen aan het praten en ik zit hier maar. Ik gooi mijn croissantje weg en loop zonder iets te zeggen terug naar mijn kamer. Ik ga huilend op het bed liggen. Ik had gehoopt dat deze vakantie de relatie van Rein en mij zou verbeteren. Na een tijdje loop ik naar buiten waar de rest staat te wachten. We lopen het park in. We lopen door het sprookjesbos. Ik ging gewoon plezier maken met Hope. Ik loop lachend met Hope door het sprookjesbos. Opeens staat Rein naast me 'Hoi' zegt ie droog. 'Hoi' zeg ik en glimlach zwak. Rein kijkt me aan 'ik ben vorige week vreemd gegaan' zegt hij schuldig. Ik voel mijn ogen waterig worden. 'W...waarom?' vraag ik. 'Het overkwam me ineens' zegt hij. 'Sorry Rein maar het is over, ik kan het echt niet meer langer aan' zeg ik huilend.

Beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu