Hoofdstuk 18

205 11 4
                                    

Rein en ik zijn al weer een tijdje samen. Rein is samen met de andere jongens van Mainstreet op tour. De vriendinnen en ik van de jongens mogen ook mee. We lopen de tourbus uit en lopen het concertgebouw in. Ik ga samen met Rein in zijn kleedkamer. Ik knuffel hem even en neem een snoepje uit de schaal. Ik zet Faith oo mijn schoot en maak een vissengraatvlechtje in haar haar. 'Maam en papa trouwen' zegt ze schattig. Ik grinnik 'Dat weet ik niet lieverd' ze ik en streel door haar haartjes. Rein proest het uit. Ik bijt op mijn lip, hij vindt het dsu maar een flauw idee. Na een uurtje moeten ze het podium op. Ik kijk backstage verder. Ik zing zachtjes met de muziek mee. Opeens komen er leden van de crew mij halen en sleuren me op het podium. De Mainiacs van op de eerste houden witte papieren in de lucht en het vormt de zin 'Wil je met me trouwen?' ik kijk ongelovig naar Rein en hij haalt een mooie prachtige glimmende diamanten ring boven en gaat op zijn knie zitten. 'Wil je met me trouwen Aubree?' vraagt Rei nteder. Ik hoor de Mainiacis gillen en grinnik. Ik knik hevig. Rein schuift de ring rond mijn vinger. Ik kijk er met twinkelende oogjes naar. Ik druk mijn lippen op de zijde...ik ben zo gelukkig nu!

Beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu