Hoofdstuk 11

271 8 1
                                    

We zijn 5 dagen verder, vandaag mogen Faith en ik eindelijk terug naar haar. Ik maak mijn koffer terug klaar en leg Faith in haar Maxicosi. Ik streel over haar wangetje heen en zie dan Rein in de deuropening staan 'Heey babe, we zijn er klaar' zeg ik lief. Ik loop naar Rein en geef hem mijn koffer. Ik loop mee naar de auto en leg de maxicosi waar Faith inligt op de achterbank. Ik zet haar goed vast en druk een kusje op haar kleine lipjes. Ik ga op de passagiersstoel zitten en we rijden naar huis. Eenmaal bij ons thuis aangekomen verschijnt er een grote grijns op mijn gezicht. Rein en de rest van zijn familie hebben ons huis versierd. Ik stap uit en neem de maxicosi mee naar binnen. Ik grijns breed en leg Faith in haar wiegje 'welkom thuis lieverd' grijns ik trots. Ik voel twee armen stevig om me heen en kijk om. Ik kijk in de glinsterende oogjes van Rein 'Ik ben zo gelukkig nu!' grijns ik. 'Ik ook lieverd, ik ook' Fluisterd Rein teder. Ik druk een zacht kusje op zijn lippen en loop naar de keuken waar ik het avondeten bereid. Ik dek de tafel en zet er wat kaarsjes op om het romantisch te maken. Ik zet de potten en pannen op tafel en roep iedereen dat ze kunnen komen eten. Rein en zijn ouders komen aan tafel zitten. Ik zet Chrisje in haar stoeltje en snijd haar vleesje in kleine stukjes, ik had echt al een goed moedergevoel. Als iedereen klaar is was ik alles af. Ik ga op de bank zitten bij Rein als ik klaar ben en leg mijn hoofd op zijn borstkas 'Ik ben moe' mompel ik naar hem. 'Slaap maar wat liefje' zegt Rein teder terwijl hij door mijn haren streelt. Ik knik langzaam en sluit mijn ogen. Ik val al snel in slaap.

Beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu