Hoofdstuk 17

204 11 3
                                    

Rein en ik zijn al een maandje uit elkaar ofzo. Hij komt af en toe langs om met Hope te spelen. Ik kijk naar Rein die met Hope speelt. Ik maak het avondeten klaar en huil geluidloos. Ik dek de tafel en houd Rein in de gaten dat hij niets verkeerds doet. Ik roep hen dat ze mogen komen eten. Rein ziet dat ik gehuild heb. Ik kijk weg. Rein neemt me in zijn armen. Ik begin hard te huilen. Ik snuif onopgemerkt zijn geur op, hmmm dit ruikt zo vertrouwd. 'Ik wil het terug goedmaken Aubje, ik ben echt een sukkel geweest en heb je heel erg gekwetst, ik wil terug je vertrouwen terugwinnen' zegt Rein teder. 'ik wil je nog een tweede kans geven' zeg ik zachtjes. 'Zullen we straks naar de bios gaan? Mijn moeder past wel op Hope' stelt Rein voor 'Ja lijkt me leuk' zeg ik en glimlach zwakjes. Tegen de avond aan gaan Rn en ik naar de bios. We gaan naar Frozen kijken. Rein koopt twee tickets en een grote bak popcorn. We zoeken een leuk plekje uit en gaan daar zitten. De film begint. Ik leun wat tegen Rein aan. Rein slaat zijn arm om me heen. Ik glimlach lief naar hem en kijk naar de film. Ik lach af en toe om de grappen van Olaf. Na een tijdje is de film afgelopen. Ik wil rechtstaan maar Rein trek me weer naar beneden. Hij kijkt me in de ogen aan en begint me teder te zoenen. Ik zoen teder met hem mee, dit heb ik echt gemist!

Beste vrienden?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu