We zijn een weekje later. Het ging weer al iets beter tussen Rein en mij. We gingen vandaag met z'n alle naar de winterefteling voor een weekendje. Na een uurtje gereden te hebben komen we aan bij de efteling. We kopen onze tickets. Nils had zijn vriendin Jana meegebracht. Jana is 15 jaar oud en heeft lang donkerbruin haar en heeft bruine ogen. Ze houdt van zingen, dansen, muziek luisteren en met kleine kindjes spelen. Als we onze tickets hebben lopen we het park binnen. Ik houd Hope bij haar handje vast en loop mee met de rest. Rein loopt heel de tijd bij Daan en Owen. Ik liep als laatste samen met Hope. Als Hope moe is zet ik haar in de buggy. Ik duw haar verder en kijk wat om me heen. Jana komt bij me lopen en vraagt hoe het met me gaan 'Gaat wel' mompel ik en glimlach zwakjes. Jana kijkt vertederd naar Hope 'Je mag haar pakken hoor als je wilt' grinnik ik. Jana tilt Hope op en zet haar in haar zij. We gingen naar de romantische rondvaartbootjes. Rein ging samen in een bootje met Daan en Owen. Jana ging met Nils en ik ging maar met Hope. Ik veeg snel een traan weg en zucht diep. Ik stap uit als het ritje gedaan is en Rein neem me in zijn armen en legt zijn hand speels op mijn kont 'Houd toch op' zucht ik en wring me uit zijn armen. Iedereen loopt naar de python. Ik blijf op een bankje zitten omdat Hope er nog veel te klein voor is. Ik geef Hope een koekje en staar voor me uit. Na een uurtje komt de rest uit de python. Als het park gesloten is gaan we naar het hotel. Ik loop de kamer binnen en zet Hope op het bed. Rein zegt dat ie iets gaat drinken met Daan en Owen in de bar. Ik knik en zucht diep. Als Rein weg is doe ik Hope in bad en leg haar daarna in haar bedje. Ik neem een fles wijn uit het koelkastje en schenk een glas in. Ik neem er een grote slok van.
JE LEEST
Beste vrienden?
FanfictionRein en Aubree zijn al van kleins af aan beste vrienden. Reins vrienden denken dat Rein stiekem gevoelens heeft voor Aubree. Rein ontkent alles maar op een dag denkt hij aan de woorden van zijn vrienden. Vindt hij haar leuk? Vindt Aubree Rein leuk o...